-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 12 November 2012

Adam kenakan cikgu

PEMBACA


Pelajar: Cikgu pandai tak?
cikgu : mestilah pandai, kalau tak, tak jadi cikgu..
pelajar: emm kolo cikgu pandai, cikgu jawap teka - teki ni,
Cikgu : ha, ape dia?
Pelajar : ulat gonggok berapa kaki?
Cikgu : emmm Kolo mengikut kajian 100 kaki. betul?
Pelajar : salah
Cikgu : 99?
pelajar : salah!
Cikgu : emm da tu berapa kaki,
Pelajar : cikgu kan pandai, kalau tak mcm mana leh jadi cikgu..
pelajar itu mengenakan cikgunya, lalu cikgunya terdiam.. dan akhirnya dia menyerah..
Cikgu : ok kalau semua salah, apa jawapannya.?
Pelajar : jawapannya, tak sampai satu kaki pun, sebab ulat gonggok pendek je.. hehehe


FAKTA SEBENAR LELAKI

• 99.9% lelaki amat pandai masak kari…..tapi
megi kari saja la.
• Lelaki kadang2 memang suka
memasak….tapi amat malas nak
basuh periuk belanga serta pinggan mangkuk…
• Apabila lelaki memasak umpama sedang
bertukang umah… bukan
main bising lagi.
• Adalah kebiasaan lelaki memasak tanpa
memakai baju…pastu,
sambil isap rokok plak…
• Menu utama masakan lelaki adalah telur
goreng, sardin, telur
goreng dan juga meggi. Tak ketinggalan jugak
kicap masin…
• Jika seorang lelaki yg rajin memasak, anda
akan dapati gas
masakan akan cepat habis, kerana lelaki
memasak selalunya guna
api yg kuat…cepat sikit masak.
• Keadaan dapur rumah orang lelaki yang
bersepah sepah adalah
satu pemandangan biasa yang mempunyai
nilai artistiknya yang
tersendiri…
• Dan lelaki tidak akan merungut sekiranya
masakan itu dimasak
oleh seorang lelaki..tetapi peng’komplen’
nombor satu jika
makanan itu di masak oleh wanita..
Antara sebab sebab lelaki memasak:
• Malas nak pegi kedai
• Hampir hampir pokai
• Nak menghabiskan stock makanan yang dah
nak expired
• Mental theraphy
• Konon konon nak practice…nanti buleh amik
hati pasangan
• Buang tebiat…
Walaupun begitu, chef chef terkemuka dunia
masih terdiri daripada
kaum lelaki.. :)

NURKILAN- Adam JomgelakFM

Photobucket 




AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.