-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 22 November 2012

Abang tak kuat! ..Panas telinga aku

PEMBACA

Dalam perniagaan, iklan merupakan satu benda yang perlu digunakan untuk melariskan sesuatu barangan yang hendak dijual. Dengan iklan kita dapat menarik perhatian orang untuk membeli atau sekurangnya melihat...

Semua orang tahu ,kuasa yang paling kuat untuk iklan ialah WANITA ,letak saja gambar wanita seksi maka ramailah yang akan membeleknya . Tapiii...ada lagi sesuatu yang menarik tentang iklan ini.....ianya ialah AYAT ATAU NAMA YANG DIGUNAKAN ......Contohnya dalam adegan ini

"Aku ada masalah ni, isteri aku sering merungut sekarang ni ,katanya kurang powerr!". Rungut seorang rakan. 

" Hahaha, sebab itulah aku jumpa ko nii...dia nak ko servis enjinlah tu ..kasi power." Jawab seorang lagi rakan menyebabkan penulis yang duduk jauh mula mendekatkan diri sambil mencapangkan telinga...Maklumlah isu hot niii...mana tau dapat kongsi JADI KUAT...Miahahaha!! 

" Aku dah cuba servis enjin .....tapi tak mustajab jugak la, tak boleh lajuuu macam dulu..semput aja ". Kata rakan yang bermasalah itu. Penulis mula rasa....ahh!! Mereka ni cerita apa sebenarnya, penat ajeee aku menyelitkan diri kalau nak cerita bab kereta !

" Tak apa.....ko cuba yang niii...pasti enjin ko tak semput dan akan laju macam kereta Ferrari ..." Kata rakan si penjual itu sambil menunjukkan pamplet barang,penulis yang sudah mula menjarakkan diri malas nak tengok..cukup sekadar dengar saja, maklumlah isu KERETA malas nak campur sebab penulis cuma ada bas sekolah saja dengan sampan haha.

"Betul ke power Evo ni ? Kalau tidak camne". Tanya rakan itu sambil membelek belek. 

" Aku ni dulu macam ko juga, tapi sejak guna benda ni, Isteri isteri aku GANGTERS dah tidak gangters lagi setiap malam....senyum sampai pagi esok". Kata rakan itu menyebabkan penulis jadi pelik!!Mereka ni cerita ubat kuat ke cerita enjin kereta ni....HUH!! 

"Wahhh!! Evo10 pun ada..aku nak order 3 set! Man? Ko tak nak ke". Tanya rakan pada penulis yang sedang pening pening lalat. 

" Maleh aku tukar enjin , lagipun sekarang ni mana boleh laju dah, dimana MANA ADA AES ....korang lainlah kayaaa". Penulis menjawab dengan rendah diri.

" Hoiiii!!! Ini ubat kuat la ....bukan enjin kereta". Jawab rakan penulis menyebabkan penulis tergamam

"Habis ko sebut Evo evo tu bukan enjin kereta ke?". Tanya penulis yang mula nak terkeluar kemaluan kerana maluuu ...

"Nah tengok niiii......" 

HAMPEHH!! Ada ubat kuat jenama KERETA RUPANYAAAAAAAAA...




Photobucket 





AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.