-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 31 Oktober 2012

TNB UNTUNG TAPI KITA RENTUNG

PEMBACA

TNB siapa tak kenal kan..kalau tak kenal juga cer tengok tiang TUNGGAL depan rumah anda, pasti kenal pemilik tiang tu dan setakat ini tiada siapa lagi yang berani sidai baju dan kain kat situ hahaha. Dari tiang tunggal itu jugalah membuktikan TNB saja syarikat TUNGGAL yang memberikan perkhidmatan eletrik kepada kita. 

Disebabkan syarikat tunggal itu jugalah tadi dilaporkan dalam Utusan Malaysia TNB telah menjana keuntungan sebanyak Rm2.94bilion ...........wow banyak tu kan kan kan . Jika anda baca dalam laporan utusan itu, keuntungan ini dijana oleh pampasan bahan bakar oleh Petronas yang bernilai RM750juta. Ini baru bayaran untuk PAMPASAN BELUM LAGI BAYARAN UNTUK RAMPASAN harga atas bil kita ...........NANTI lagilah TNB Untung kan kan kan kan.

Dijangkakan tahun depan keuntungan TNB akan lebih lagi dengan penyelerasan kenaikan harga bil bil baru yang LEBIH TINGGI BAYARANNYA. ..inilah dikatakan dah kaya bertambah kaya.........Ada rakyat berani nak MELAWAN? SANGGUP TAK ADA LETRIK?? Sabo ajolahhh!!

TAHNIAH JUGA PADA PENGERUSInya yang selesa diatas kerusi iaitu TAN SRI LEO MOGGIE yang kabarnya tak pernah makan MEGI macam rakyat kan kan kan kan ..............


Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.