-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 8 Oktober 2012

Ibu yang hebat

PEMBACA
Disatu pagi yang dah nak dekat tengahari antara pukul 11.30 pagi tapi sebelum 12.00 tengahari, 3 orang pelajar Sek Rendah sedang dijemurkan ditengah padang  oleh guru mereka kerana pergi ke sekolah tidak menyiapkan kerja sekolah.

Oleh kerana bosan menanti DENDA DIJEMUR DITENGAH PADANG TAMAT , dan dek kerana nak hilangkan panas  dan terik mentari pagi itu, seorang pelajar tersebut tiba tiba berkata .

" Emak aku hebat, dia dapat jemur kain di ampaian tak sampai 10 minit,leh kata Makcik senah kantin sekolah kita ni tak pernah menanglah kalau lumba sidai kain dengan mak aku".  Beritahu Amran kepada dua rakannya. 

" Mama aku lagi hebatlah ! Hari tu masa nak lintas jalan, angin kuat dan  terselak kain mama aku, ko tahu apa jadi?? Eksiden empat biji lori, satu kereta dan 1 bas ...". Fauzi pula tidak mahu mengalah dengan mamanya.

"TAK HEBAT!! IBU AKU LAGI HEBAT....Dia tak payah sidai kain atau selak kain...... tapi ibu aku boleh sidai kereta kat Balkoni rumah aku....  cer tengok gambar dalam enpon aku ni......" Tunjuk Omar  gambar ni.......Hahahaha


Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.