-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 19 Oktober 2012

BUKTI INILAH CHUA SOI LEK MAHUKAN

PEMBACA

Sebenarnya penulis menanti KOMEN ATAU ULASAN DARI SOI CHUA LEK yang tak berapa celik ni tentang ISU pelajar kita yang berbogel di Singapura tetapi tak ada ,yang ada KENYATAAN KURANG CELIK BELIAU TENTANG Hilangnya pekerjaan sebab HUDUD! 

Mungkin juga Soi Lek kurang celik ni tak mahu mengulas kerana DIA GEMBIRA DENGAN KEBERANIAN PASANGAN INI MENGEDARKAN AKSI KURANG CERDIK MEREKA UNTUK SANTAPAN UMUM. Kan kita pun tahu Soi Lek gemar bab bab SEKS BESAS DAN LUCAH MACAM NI ....

BARU BARU NI Teman Wanita pelajar tersebut Vivian Lee mempertahankan tindakan menyiarkan aksi lucah mereka, KATANYA INI ADALAH SATU SENI DAN BUDAYA UNTUK MEMBUKTIKAN MEREKA BERFIKIRAN TERBUKA macam Soi Lek walaupun mata Soi Lek susah nak terbuka.

Dan setakat ini tiada satupun tindakan diambil oleh kerajaan kita, begitu juga dengan NO KOMEN yang diberikan oleh Perdana Menteri sendiri bila diminta mengulas isu HILANG KERJA AKIBAT HUDUD OLEH Soi Lek....dan mungkin juga Perdana Menteri juga akan NO KOMEN atas isu pelajar kita ini? 

Tak tahulah kenapa semua Menteri menteri TAKUT UNTUK MEMBERI KOMEN ? TAHUKAH MEREKA INILAH MASANYA UNTUK MEMBUKTIKAN BAHAWA UMNO KOSISTEN DENGAN ISLAM ,AMBIL BERAT TENTANG ISLAM DAN MEMPERTAHANKAN ISLAM MELEBIHI KEPENTINGAN POLITIK . 

BUKTIKAN KEJUJURAN PADA RAKYAT! JANGAN MENGAMBIL SIKAP PILIH KASIH KERANA INILAH JUGA BUKTI @ KUNCI UNTUK SOI LEK LEBIH GILA MENYERANG ISLAM terutamanya HUDUD ...bukankah UMNO SENDIRI YANG MARAH DAN MAHU PAS LAKSANAKAN HUDUD ?? Buktikan ...agar Rakyat menilai dan UMNO dapat kembali merampas keyakinan Rakyat 

DAN SEMUA HARUS INGAT..Dalam mana mana kawasan yang  ditandingi oleh MCA mereka PERLUKAN SOKONGAN ORANG ISLAM terutama dari UMNO ..APA JADI KALAU ORANG ISLAM MELAYU UMNO MENOLAK MCA??   
Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.