-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 16 Oktober 2012

Blog Seks Pelajar Malaysia

PEMBACA

Sekali terfikir juga, kenapa kaum Cina di dalam negara kita  baik dari MCA mahupun DAP menentang undang undang Islam walaupun sebenarnya undang undang ini tidak tertakluk kepada mereka. Adakah dengan terlaksananya undang undang ini maka HAK DAN KEBEBASAN MEREKA TERJEJAS? 

Mungkin juga mereka takut pada bentuk hukuman yang pada mereka lebih zalim ..tetapi JANGAN DILIHAT DAN DINILAI PADA HUKUMAN TETAPI DALAM KONTEKS YANG LEBIH LUAS LAGI, seperti keruntuhan moral yang bukan saja melibatkan Islam malah kaum mereka sendiri dengan mengambil contoh kes Pelajar dibawah.

Seorang Pelajar Malaysia jurusan undang undang yang juga penerima Biasiswa Asean di Singapura telah membina blog tentang hubungan Intim @Seks pelajar tersebut dengan teman wanita, tujuannya UNTUK TATAPAN UMUM DAN MENGAJAK PASANGAN PASANGAN LAIN bersama. (rujuk ALVIN dan VIVIAN dalam google) 

Soalannya? Adakah kaum Cina gembira atau suka dengan berita ini? Apakah kesannya pula pada genarasi mereka? Anak anak mereka?  Amalan Seks bebas memang dilarang dalam mana mana penganut agama dan bangsa sekalipun kerana TERBUKTI IANYA MEROSAKKAN SEMUA NILAI NILAI BUDAYA KEHIDUPAN ...

Mungkin ada yang bertanya kenapa pula dikaitkan dengan Undang undang Islam isu ini? Jawapannya MUDAH kerana kaum Cina atau India ni berada dalam negara kita dan MERKA SEBAHAGIAN DARI RAKYAT KITA SENDIRI ......lainlah JIKA MEREKA RAKYAT SINGAPURA ATAU NEGARA CINA...Kita pun tak PEDULI!!




    
Photobucket

1 Mesej diterima:

teruknya 2 orang ni. memalukan rakyat malaysia jer..baik berhenti belajar, jd pelacur senang.

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.