-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 3 Julai 2012

PETANDA ANDA KELIRU

PEMBACA


*Terasa mcm jln tak pijak bumi. Nak kata dah mati, rasa muka hensem lagi takde rupe hantu pun.. Nak kata tido pun mustahil sebab sah-sah kita sedar.. Okey jer..

*Kalau tersalah pakai baju terbalik masih buleh tahan lagi tapi ni kalo dah seluar tersarung ke badan dan baju ke kaki, memang le kita org dasyat punya keliru dah tuuuu

*Terlewat pegi keja sebab igt hari malam walhal sebetulnya kita lupa nak tanggalkan spek mata itam. Dah tu memang tak perasan langsung pasal kewujudan menatang tu..

*Menggaru kepala lutut kucing jiran kita bila ditanya pasal berapa jarak diantara Teluk Anson dgn Teluk Intan.

*Tak bole nak bezakan antara buah oren dgn kaler oren. Dah tu boleh bertekak dgn kengkawan pasal kaler oren tuh...

Errrrrr.. Releven ke.. Adeh kompius...
(Editor)



SKETSA RINGKAS 


ADE APE ENCIK??
Seorg penjual roti dilanggar sebuah bas. Akibatnya dia tercampak dari motor rotinya dan masuk ke dalam longkang.. Sementara itu rotinya bertaburan di atas jalan.. Sambil menyapu darah yg mengalir dari kepalanya... Dia terus merintih kesakitan. 

Tak lama kendian, datanglah pihak polis menghampiri dan bertanya..
''ada ape encik? Ada ape??''

Dengan suara yg perlahan dan dgn merintih kesakitan.. Penjual roti itu berkata... 

''Adaaaaaaaaaa rotiiii kejuuuuuu.... Adaaaaaaaaa.. Roti coklaaaaaaatttt...''





Photobucket








0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.