-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 23 Julai 2012

Aku tahu ko tak puasa

PEMBACA
Aku tahu ko tak puasa bilaaaaaaaa 

- Aku tahu ko tak puasa kerana aku berbau rokok dimulut ko tadi, ketahuilah bahawa cuma perokok tegar macam aku yang dapat mengesan bau rokok ,isteri dan anak boleh la ko tipu miahahaha
 - Aku tahu ko tak puasa bila masa pergi bazar tadi ko buat dekk jer, tak ceria dan pelahap macam selalu ,biasanya tak cukup tangan kiri dan kanan, kat leher pun ko sanggup gantung makanan. 
-Aku tahu ko tak puasa bila masa berbuka tadi ko makan sikit saja dengan alasan kononnya sakit perut, padahal semalam ko yang marah Pak Bilal lewat Azan. 
-Aku tahu ko tak puasa bila ko  tiba tiba rajin membeli makanan di kedai runcit seperti roti,biskut ,meegi sedangkan sebelum ni ko tak pernah membeli cuma tunggu ORANG BELIKAN haha.
- Aku tahu ko tak puasa bila tiba tiba ko bercakap slang pelat pelat cina dan ubah penambilan diri yang menjurus kepada kecinaan dan keindiaan miahaha.  Haiya! Ini macam pun alerr..
-Aku tahu ko tak puasa sebab tiba tiba ko jadi bapa Mithali, jadi rajin bawa anak kamu yang kecil dan 4 tahun pergi bersiar siar terutama waktu tengahari dan petang. 
-Aku tahu ko tak puasa sebab setiap kali waktu pejabat rehat ko tak tahu sembahyang di Surau,ko kata nak pergi semayang di masjid Negara lebih besar pahala kononnya padahal kita ni kerja dan tinggal di negeri Pahang bukan Kuala Lumpur hahahahahahahaha.

" SESUNGGUHNYA AMAL YANG SETAHUN SEKALI ITU SUSAH NAK DIAMALKAN"
Photobucket

2 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.