-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 19 Julai 2012

18sx Kemutat - Awas kamu PEROGOL hahaha

PEMBACA
KEMUDAHAN Teknologi terutama Internet antara penyumbang utama jenayah rogol yang boleh dikatakan berlaku setiap masa dan ketika. Pelbagai cara dan langkah telah digunakan untuk mengurang dan mengelakkan kejadian rogol dan antara yang menarik ialah langkah dibawah ini,nampak lucu tapi berkesan miahahaha.

Tips ini telah dicipta oleh Sonetter Ehlers seorang warga Afrika yang prihatin dengan peningkatan jenayah rogol. Caranya cuma menggunakan beberapa kondom yang telah diubah suai seperti gambar dibawah ini yang akan menyebabkan lelaki TIBA TIBA HILANG UPAYA untuk merogol -AMBIK KO !!! 

Macam mana kondom tu berfungsi, nak tahu jugak ke? Hahaha. Kondom ini mempunyai duri duri logam halus yang menuju kedalam, bila simangsa memakainya, perogol akan diSENGET yang akan menyebabkan kesakitan yang amat pada perogol dan cuma dapat dicabut kondom tersebut di Hospital ,sampai hospital barulah boleh kita NGAM perogol ni hahaha. 
Macem manapun JANGAN PULA PARA ISTERI TERSILAP PAKAI, NAYALAH SUAMI KAMU NANTI hahahahahahancussssssssss!!! 




FAKTA- Jika anda pergi KANADA dan terlihat gambar kureng senonoh seperti dibawah ni jangan SALA SANGKA, ianya adalah untuk KEMPEN MERAWAT KANSER haha. Macam macam cara nak merawat kanser rupanya ....




Photobucket



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.