-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 26 Julai 2012

18SX AH Sedap -Aku TAK TAHAN DAHH

PEMBACA
AKU (bukan nama sebenar) ada dua masalah, pertama aku ada awek(Juga bukan nama sebenar) yang cantik dan muslimah lagi bertamakninah  Aku sayang dan suka awek aku ni. Tapi Sayenggggg .....bak lagu Saleem trilogi Cinta) ini...huhuhuhu 


LAGI SEMINGGU AKU NAK BERTUNANG dan memang dah bersiap sedia dengan segala kelengkapan pertunangan aku nanti...
TAPIIIIIII masalahnya SEPUPU (Bukan nama sebenar) awek aku ni LAIN MACEM SEMENJAK DUA MENJAK NI SIKAP DIA PADA AKU. Sepupu awek aku ni suka sangat pakai baju KUPU KUPU ..ala yang longgar dan mudah untuk diselesaikan itulah, MEMANG SEKSI DAN SANGAT MENGGODA, Aku cuma mampu tahan dan tahan nafsu saja ,yolah aku nak bertunang dah karang lain pulok jadinya ......TAPI GODAAN SEPUPU awek aku ni makin lama makin berahi dan makin berani, AKU CUBA TAHAN LAGI,HINGGA AKU CUBA TAHAN BAS DAN TEKSI untuk TIDAK TERGODA dengan sepupu awek aku ni ......sehingga SATU HARI TU

HUJAN LEBAT nak suspen lagi malem pulok, tiba tiba Sepupu Awek aku datang rumah aku dengan baju kupu kupunya ,masuk bilik aku dengan kuak kupu kupunya yang seksi HABIS malam tu...sehingga aku teringat ayat S.Shamsudin dalam Pendekar Bujang Lapok- Aku tahan Jebat! Aku tahan!Ko pun tahu berapa lama aku tunggu nak terkucil ni..TAPIIIIIIIIII 


AKHIRNYA AKU TEWAS.Segera aku lari menuju ke KERETA....tapi baru aku nak bukak pintu kereta TIBA TIBA, BAKAL TUNANG AKU, BAKAL BAPAK MERTUA DAN MAK MERTUA AKU MENEPUK BAHU AKU DARI BELAKANG...Kata mereka ''



TAHNIAH!! KO MEMANG LELAKI BAIK DAN SESUAI JADI CALON ANAK AKU, ko telah lulus ujian 'SESI KAWAL NAFSU"....Aku hanya mampu senyum dan AGAK CUAK .....NASIB BAIK!! NASIB BAIK....sebab apa aku kata bernasib baik?? Sebab aku simpan KONDOM dalam kereta...kalaulah aku simpan kondom dalam kocek tadi...Miahahahahahahaha

Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.