-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 20 Jun 2012

Fakta bila jadi AUTA tajaan EURO2012

PEMBACA

Fakta bila dijadikan auta beginilah jadinya.

- Perut mengeluarkan asam korosif: Dalam perut manusia ada satu jenis cairan berbahaya yang terdapat di dalam lambung. Sel dalam perut dapat mensekresikan asam klorida, yaitu senyawa korosif yang juga digunakan untuk merawat logam dalam dunia industri. Asam ini sangat kuat, tetapi lapisan mukosa dinding lambung menjaga cairan beracun ini aman dalam sistem pencernaan. Ini Fakta yang tepat terdapat juga fakta mengarut iaitu dalam tubuh kita JUGA  ada ASAM BOI ,ASAM KEPING miahaha

- Tahukah anda? Kalau xtahu.. Ni nak bagi tahu..
'IKAN EMAS AKHIRNYA BERTUKAR WARNA PUTIH JIKA DILETAKKAN DI DALAM BILIK YG GELAP' Tetapi orang yang bernama MAS tidak akan bertukar warna walau dimana dia berada melainkan dia memegang watak GABAN! 


-Bunyi perkataan lempeng dan tempeleng adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari segi rupa bentuknya, Tapi walaubagaimanapun org yg kena tempeleng masih boleh memakan lempeng apabila dia berasa lapar..manakala TENGGILING tidak pernah kena tempeleng mahupun berniat nak makan lempang!


-Menghantuk kepala anda kedinding akan membakar kalori sebanyak 150 sejam... tetapi jika kita membakar LORI tanpa sebab kita mungkin akan dihantukkan kepala ke dinding oleh polis atau tuan punya lori ITU!


"Katak kalau dieja secara terbalik namanya tetap juga berbunyi KATAK, tetapi kalau katak tu kita terbalikkan belum tentu katak tu dapat berbunyi... SILA BERI PENDAPAT ANDA yang ini? "


USAHASAMA Editor JOMGELAK






0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.