-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 12 Januari 2012

TIPS-CIRIT BIRIT

PEMBACA


Adolaaaaaaa...ini adalah penyakit yang boleh mendatangkan kemaluan yang amat besar jika korang adalah pengidap cirit birit tegar..adeh..seksa looo..hehe..TAK PE..TAK PE..JANGAN RISO..Kami sentiasa mengawasi korang untuk memberikan tips dan petua untuk mengelakkan kesesakan dalam perut korang dan mengakibatkan berlaku upacara KECIRITAN tanpa kesengajaan..adeh..hehehe

Leh cuba bukan cobaan petua ni..caranya...mudah jer..buat air teh..bukan kacip fatimah atau tongkat ali..adeh..bancuhlah 3 sudu teh..bagi dia agak pekat..tapiiiiiiiiiiiii..jangan boh gula..adola..bancuh tea kosong jer..biar pahit barulah mustajab..peh tu bila dah suam suam kuku tu korang minum la dikit demi sedikit..mudah jer..adolaaaaaaaa..hehe

Ade gak yang tak leh minum teh sebab de masalah lak bila minum teh..tak pe..tak pe..jangan riso..iskkk..jangan nangis lak..adolaaaaa..caranya.....ambil dua genggam beras tak kiralah beras pe pun..asal beras..bukan BIRAS korang..dah tu ..goreng dalam kuali bukan dalam cawan ..goreng dalam kuali tu jangan ler gunakan minyak..ingat!! ini salah satu cara nak jimat minyak ..tak yah beli NGV..adeh..goreng beras tanpa minyak tu sampai jadik itam..ingat!! sampai itam..kalau jadik kaler ijau ke kuning tu..makne...beras tu de masalah kesihatan..dah itam beras tu..rendam beras tu dalam air sejuk..jangan rendam dalam peti sejuk..boh dalam air sejuk..dah kembang dan nampak airnya..korang tapis la air tu..dan minum kira kira tiga suku cawan..jangan lebih lak..nanti jadik tiga suku..adeh..minum ulang ulang..jangan gelojoh!!

Amcam? Leh cuba bukan cobaan ni..adeh..HATI HATILAH DENGAN CIRIT BIRIT..!!

Editor Nur............

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.