-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 5 Ogos 2011

AAC: Diari Seorang Wanita

PEMBACA

7 julai 2010...

ha3..aku tak percaya semua 2,kau sengaja kan bukan aku tak tau dari dulu lagi suka mengusik aku tak habis2..tak kan la die minat aku..ahhhh gila betol memang jahat ..macam aku yang nakal nie tiada siapa pon yang pandang lagi pon aku bukan suka die ha3..tapi aku berpikir juga kalau betol malu aku ..esok mesti jumpa lagi pon tempat minum pon sama..emmm buat muka selamba sudah apa nak di malu kan aku bukan tau apa2 kawan aku yang pandai2 nak jodoh kan ..orang warak macam 2 kalau nampak aku pon pandang ke laen tau sangat..


8 julai 2010...

Fuhhh penat nyer hari nie aku kantoi malu besar kena berdiri atas meja tapi terasa macam pemerentah tadi ha4..cikgu pon 1 selalu nyer kerja rumah bukan nak tengok sangat hari nie entah apa angen nyer pon aku tak tau..mentang2 la masa 2 guru besar masok nak tunjok displin la konon padahal sebelom nie tak sampai 10 minit mengajar da keluar.aku bengang tadi kalau nak ikut kan hati mau je aku pecah kan rahsia depan guru besar tapi bila aku pikir selepas 2 mesti cikgu anti terus aku tak jadi.member aku cakap masa aku kena denda 2 si warak 2 lalu.adoii.malu3..da sudah baru member aku bagitau..macam sengaja nak kena kan aku..binawe punyer kawan ha3 tapi aku tak kesah pon sebab aku kan sempoi..


9 julai 2010...

surat apa yang member aku bagi nie..die cakap istimewa jangan surat pangkah da lah..aku bukan apa da 4 kali aku tak hadir koko kalau ibu aku tau panjang la muncung die bagi ceramah..kalau surat pangkah mesti terus pihak sekolah pos..bukan nie member nak kena kan aku lagi la nie..bismillah....perlahan lahan aku membuka surat yang tanpa stem..alamat pon tak ada kepada siapa pon tak ada..NUR..eh nama aku nie..wahh terus kan terus kan aku ketawa sendirian...saudari NUR..dengan ringkas nyer saya ingin menyatakan di sini yang saya suka dan kalau boleh hendak berkawan dengan saudari..itupon kalau ada kesudian dari saudar..i yang ihklas..TAUFIK

tak kan taufik hidayat .siapa pula taufik nie.ahhh betol2 buat aku sasau je..nasib dalam hati aku tak ada taman kalau tak mau aku angau sekejap ha3..lawak member aku pandai mereke cipta ayat..bila aku cal die cakap taufik warak bagi..

macam tak percaya aku taufik warak bagi surat..ahhh tidor lagi baek..


10 julai 2010...

kat sekolah aku da bersedia...bersedia untok bertentang mata dengan taufik..member aku pon ku heret sama sebab die yang bagi surat jadi kalau die tipu depan2 taufik 2 akan ku sekeh kepala nyer.kami duduk di kantin.mana taufik nie aku memandang kearah member die buat muka sardin je..muka takot.yahh 2 die taufik.aku terus menjerit ..die macam malu2 dan member aku pula mula bangun..aku tarik baju nyer nak lari mana duduk diam2..ha3...taufik macam takot2 melihat gelagat ku..betol ke awak yang mengirim watikah 2..aku terus bertanya..''ea saya.''kenapa salah ke kalau salah saya minta maaf''..member aku bangun dengan alasan nak ketandas..kenapa nak berkawan dengan saya''aku berani kan diri padahal perut da mula memulas..''saya suka dan saya ingin melihat saudari lebih dekat..''hai selama nie aku jaoh ke..ha4..aku ketawa gelihati ku ..''melihat dekat kenapa selama nie tak nampak ke''...aku berseluroh..''bukan macam 2 dekat maksud saya saya ingin mendalami jiwa awak dan saya suka perangai awak..boleh kan'' ok boleh setakat kawan...


11 julai 2010...

taufik memberi aku sebuah buku..bimbingan muslimah...fuhhh..nie macam nak mengajar aku..tapi aku terima emmmm...

1 jam aku membaca banyak pengajaran yang aku dapat..macam2 rupa nyer pantang larang dan hukum2 yang sebenar..

taufik2 dalam diam die cuba mendidik aku..muslimah dan wanita solehah...member aku elok baca nie..hidayah nyer besar..taufik pernah cakap nakal tak apa jika nakal yang tak merosak kan nama..semoga die mendapat wanita solehah nyer...taufik..dan aku nakal lagi tapi nakal yang ok..ha4..surat terbaru taufik..'nur pilihan saya adalah awak..dan saya berdoa agar awak dapat semat kan kaseh sayang saya di dalam taman di hati awak...esok mesti aku ponteng...confirm.


by Yuka Riko
on Monday, 13 December 2010 at 09:55

sinacmusic


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.