-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 23 Mei 2015

DIA BUKAN BANGANG......TAPIIII.......

PEMBACA

Nak gelak, nak nangis pun ada bila terjumpa seseorang yang mempu berfikir seperti kisah dibawah ni......


Tak boleh salahkan dia kerana dia membaca TAJUKNYA begini......hahahaha

Teringat penulis pada satu ayat yang biasa kita baca terutama melibatkan berita kemalangan.......

" Seorang penunggang motor yang cedera parah dikejarkan ke Hospital oleh orang ramai ......." Nampak biasa jer kan ayat yang anda baca tadi....tapi jika kita berfikir seperti pembaca diatas, kejadiannya akan jadi umpama begini.......

Kesian penunggang motor tu KENA KEJAR dek orang ramai soh gi Hospital...dah la cedera parah, kena kejar pulak ke hospital muahahahahaha.

Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.