-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 21 Mac 2015

SUAMI KU KANTOI BELI IPHONE BARU......

PEMBACA
BACA kalau awak beraniiiiiii.....

#jadiviral.com
#kantoidentiti
"Ibu...tadi kan kat pasaraya baba beli Iphone ........" Kata si anak bongsu yang baru pulang bersiar siar bersama En. Somi



" Hisss...dalam ekonomi meleset ni ,sempat lagi beli enpon? Marah Nur sebab baru bulan lepas En Somi tukar telefon, dan baru tadi dia beritahu keretanya bulan di terpaksa dibayar bulan seterusnya...
Tup Tup beli telefon baruuu....siapa tak angin kan...
Masa Nur nak siasat ni lah ada jiran sebelah rumah ajaknya berbual diluar...Hisss...lambat betul nii.....tak sabar betul Nur nak soal siasat.
"Adik tak nak gi main bola ke" Soal Nur pada si bongsu...maklumlah bila nak bertanya sesuatu YANG AGAK PANAS, kalau boleh Nur nak elak bertanya depan anak anak.
" Penat la ibuuu......." Jawapan yang mengecewakan Nur ...adeh!!
Yesss...Suami Nur masuk dalam rumah sambil tersengeh sengeh ...ooooo dah buat salah cuba nak senyum senyum yeee....JANGAN HARAP Nur nak simpati....
"Abang....masuk bilik jabb........" Kata Nur menyebabkan En Somi tertelan air liur...ehh!! Orang laki ni tak de pk lain kan kan kan...adeh! 
Nasib baik si bongsu sibuk mengatun depan Tv...Nur dan suami dah berada dalam bilik...tanpa perlu mukadimah Nur terus bertanya .
" Abang cakap jujur ngan Nur...abang beli Iphone kan "  
"Yee..." Aik! Skit pun tak rasa bersalah riak wajahnya ketika itu...geram tul!!
"Abang ni kenapa? Semalam baru ngadu duit kereta tak lepas bayar,tup tup beli enpon baru...kan bulan lepas baru jer tukar lain..."Nur mulakan mukadimah Tazkirah pendek dengan hati yang panas membara.....
"Laaa, salah ke abang beli iphone...Nur jugak yang cakap ari tu..yang lame dah teruk sangat....belilah baru" Aikkkkkkkkkk!! Sukati jer En Somi nak kata Nur yang suruh beli enpon....melampau niiii!
 "Bila masa Nur cakap macam tuuu....abang jangan nak memandai mandai yai yai......" Nur dah mula bukak kekuda sambil senseng baju
" Elehh....dia yang suruh beli salahkan kita plakkk........" Kata En Somi sambil campakkan plastik yang dipegangnya sejak tadi diatas katil.
Nur memandang kedalam plastik tersebut...Nur belek isi dalamnya......memang SAH EN SOMI BELI IPHONE...Nur tidak silap dan cakap anak bongsu Nur tadi juga jujur....tapiii.......
TAPIIIIIIIIIIIIIII............Tak de ke JENAMA LAIN nak tarukkk oiiiiiiiiiiiiiiiii!! Kan Nur dah MALUUUUUUUUU
.............
............
......................
.......................................................


Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.