-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 25 Mac 2015

FITNAH KJ ISU HUDUD YANG KANTOI

PEMBACA
Kalau blogger buat cerita macam ni,terus kami dilabel blogger lucah,adeh!
Kalau blogger buat cerita macam ni,terus kami dilabel blogger lucah,adeh!
Rata rata ramai  orang memperkata bab Hudud termasuk lah yang bukan Islam sedangkan mereka TIDAK LAYAK pun nak bercakap bab Hudud ni kerana itu dah kira campuri hal ehwal Agama kita .....

Biarlah,taip lebih karang anda bukannya nak membaca ehh!! Meh tengok apa yang kantoi melibatkan YB Khairy Jamaludin dalam isu hudud ni......
YB Khairy dituduh mengeluarkan kenyataan ini yang disiar oleh Berita Harian Online seperti dibawah.....
4
BENARKAH?? Nah! Ini jawapan dari Khairy untuk menjawab soalan diatas.......elehhhhhhh! Tengok bentuk Fon pun kita dah boleh tau tadi kan kan....itulah anda tak PRIHATIN,main percaya jerr!
kj5
Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.