-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 28 Februari 2015

BARU KAU TAHU SIAPA AKU !! KANTOI KERANA MALAS MELAYAN.

PEMBACA
Jangan minum mineral water ni jika tidak mahu SESAT .

#kantoi
#menipu
#jomgelakfm
Jangan sesekali sombong dengan orang, kerana kita tidak tahu SIAPA sebenarnya kita sedang berurusan.

Menurut cerita seorang  pemimpin Parti yang  bekerja dengan seorang  Menteri ,pernah mendengar PESANAN INI ketika mereka berbual tentang masa depan anak anak.

"Nanti kalau ko nak apa apa, ko pergi lah jumpa Mr. T. KUMAR di Jabatan dot dot..." 

Beberapa bulan berlalu ,maka tibalah ketikanya  pemimpin ini mahu menggunakan khidmat Mr. T. Kumar....pagi pagi lagi beliau sudah terpacak depan pintu pejabat.

Oleh kerana tidak mengenali T. Kumar, beliau bertanya pada kerani disitu.

"Saya nak jumpa Mr. T. Kumar ". 

" Encik masuk bilik ituuu......" Tunjuk kerani disitu kedudukan pejabat Mr. T. Kumar

" Masukkk......" Suara Mr. T. Kumar kedengaran dari luar setelah pintu diketuk.

" Saya ni datang nak minta mohon  anak saya untuk training di jabatan ni encik..."

" Jabatan kami mana ada buat training  ,kamu salah jabatan ni..." Jawab Mr. T. Kumar yang seolah malas nak melayan lelaki yang berada didepannya lalu berpura pura sibuk .

" Oooo....kalau macam tu, Menteri Dot dot salah bagi maklumat lah yeee...apaleh abang saya ni...jadi menteri sangat tu tapi bagi maklumat pun salah...tapi pelik kenapa dia suruh saya jumpa encik T. Kumar semalam...takpelah! Saya telefon ABANG SAYA SEKEJAB.." Jawab pemimpin parti itu sambil mengeluarkan telefonnya.

NAMUN...triba triba tangan Mr. T. Kumar menahan beliau dari membuat panggilan...wajah Mr. T. Kumar sudah menjadi putih kerana pucat,mau dia tak pucat,nama Menteri yang disebut oleh pemimpin parti itu adalah juga BOSnya manakala lelaki didepannya itu ialah ADIK kepada Menteri terbabit....

Ayoo yooo Amma..........



Lazada Philippines #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.