-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 9 Januari 2015

INI BUKAN LAWAK ENPON......TAPIIIIIII

PEMBACA
Gadis remaja ni tersenyum tanpa malu apabila BUAH DADANYA DIPEGANG ...adeh!
Kenapa sedih ni Kiah.....?


Anak aku sejak keje ni jarang dapat balik
Ooo,dia sibuk kot Kiah, dia keje mende?
Bank.....
Emm...sama gak cam anak aku,tapi anak aku selalu ade kat rumah.
Aik! anak ko keje bank jugak ke Senah?
Yee...tapi itulah aku pelik selalu jer ade kat rumah .....
Keje bank ape camtu, bank mana tu Senah? 
Entah...Keje Powerbank KATANYA......

Ada lagi satu.....

"Kat mana Din oiii......puas mak cari tak jumpe pun?

Ada situ mak...cer tengok atas kusi tepi almari tuuu

Rosak kot Din, puas dah mak picit picit tak kuar gak

Hiss, tak kan lah, baru Din beli semalam.....

" Cer ko buat Din...dapat keluar DUIT GI PASAR JADILAH......

Jawapan itu menyebabkan Din hampir nak menangis sambil menggaru garu kepalanya menggunakan powerBANK yang dibeli semalam.


#Semoga terhibur
#mudahterhibur

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.