-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 23 Disember 2014

RAHSIA UBAT KUAT YANG PERLU ANDA TAHU......

PEMBACA

Dalam media Internet, memang banyak ubat kuat @ tenaga batin dijual...sambutannya pulak memang menggalakkan,jadi jangan pula terkejut  jika ubat sakit gigi juga ada tertulis " UNTUK MENGUATKAN TENAGA BATIN " bagi melariskan jualan.


Ada  pula pelbagai bentuk ,jenis dan penawar jadi pelbagai pilihan ditawarkan pada pengguna yang TERDESAK atau sering tertewas sebelum waktunya......adehh! 

Teringat juga pada aksi seorang pakcik yang sudah tidak berambut ,triba triba sibuk membeli MINYAK RAMBUT DASHING kerana menyangkakan ianya UBAT KUAT disebabkan ayat ini  " KEKAL TERPACAK SEPANJANG HARI........" hahadoiii.

Benarkah? Berkesankah ubat kuat ini? Tidak merbahayakah? Semua persoalan ini kadang kala tidak diambil peduli demi kepuasan diri dan  pastinya untuk  si isteri ........

Apapun ,ambillah iktibar  fakta dibawah ini kerana KAJIAN MENUNJUKKAN bahawa cuma 20 % ubat itu sebenarnya berkesan ........selebihnya DALAM DIRI KITA TERUTAMA PASANGAN KITA .....tak percaya?? 

Contohnya......seorang suami beriya iya membeli dan menggunakan ubat kuat untuk bersama isterinya, namunn.....isterinya BUKAN LAGI SEPERTI DULU, kini isterinya umpama sebiji tempayan yang serabainya macam hantu Mak Limah.......anda rasa BERTENAGA TAK SI SUAMI TADI?? Penulis yakin makin KENDUR DAN MUNGKIN TAK MAMPU NAIK ADALAH..........iyelah! Kalau si isteri sudah tidak mampu MENYELERAKAN SI SUAMI, telanlah semua jenis ubat sekali pun.....kesannya PASTI TIADA.......!!

Lihat pula contoh kedua TANPA UBAT KUAT dan ianya jadi secara semulajadi....

Orang lelaki ni lemah nya pada perempuan ...ini fakta dan banyak contoh yang boleh kita ambil...antaranya SEORANG TUA yang jalan terbongkok bongkok akan CUBA SEDAYA UPAYA untuk berdiri jika ada " Gadis dengan manja menyapanya "abang".......

Malah orang yang sudah berumur pun mahu dilihat MASIH BERTENAGA walau sebenarnya dia tidak mampu andai isterinya muda lagi seksi.......

Kedua fakta diatas menunjukkan pada kita bahawa FAKTOR sebenar KEKUATAN ITU terletak pada DIRI dan PASANGAN kita bukannya pada UBAT KUAT........Jadi janganlah MEMBAZIR hahaha!! 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.