-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 31 Disember 2014

FAKTA WHATSAPP YANG PERLU ANDA TAHU

PEMBACA
BUKTI kasut gajah memang wujud......!
Rata rata ramai pengguna menggunakan Whatsapp atau disebut wassap mahupun wassep ........walau ejaannya lain, ianya tetap sama...namun ada persoalannya??

KENAPA WHATSAPP INI POPULAR berbanding media sosial lain seperti Facebook mahupun Twitter hingga ramai pengguna menggunakan aplikasi ini untuk berhubungan atau berkongsi maklumat??

Sebabnya.......

Dalam media sosial seperti Facebook ataupun Twitter, seseorang pengguna itu boleh MENYAMAR berbanding pengguna Whatsapp kerana Whatsapp perlu menggunakan NO ENPON anda sebelum boleh digunakan.

Dari no enpon inilah yang menyukarkan pengguna Whatsapp untuk menyamar, jika ada pun dia perlu manipulate no telefon yang dibelinya......betul tak?

Sebenarnya Whatsapp ini SAMA MACAM GROUPS yang ada dalam facebook tetapi kesukaran menggunakan Groups Facebook menyebabkan Whatsapp lebih disukai ramai....lagipun Whatsapp ni kan macam bilik tersembunyi yang cuma AHLI SAJA NAMPAK DAN TAHU APA YANG DIBUALKAN berbanding Facebook mahupun Twitter.
  
Pada Nur pula, Nur lebih selesa menggunakan Facebook ataupun Twitter kerana ianya lebih nampak terbuka serta mudah memperoleh maklumat yang diperlukan Nampak lebih TELUS...

Lain orang lain minatnya,lain orang lain pendapatnya....


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.