-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 6 Disember 2014

AWAK MELAMPAU! AWEK MENGAMUK DI STESEN MINYAK......

PEMBACA
Nak tau apa kena mengena gambar ni...baca kisah dibawah...err...errr
Jika pembaca nak tahu KEKASIH kita tu perli kita ke tidak, cuba baca kisah dibawah.


"Jab jab......." Katanya sambil memulas stering menuju ke stesen minyak.

"Nak uk uk ke sayang...ngeee ? " Gurau saya pada nya.

" Tak lahhh......." Jawabnya sambil menghulurkan senyuman paling manis...aduh.. ensem!

Dia lalu keluar dari kereta, menuju ke arah gambar dibawah.....Ketika ini BARU SAYA TERSEDAR .......baru saya TERPERASAN.......

Setiap kali dia bawa saya KELUAR, dia mesti singgah disini dulu.....HUH!!

Kali ni saya dah tak tahan, saya nak luahkan jugakkk....ape nak jadi jadilah!! 

" Awakkkkkkkkk.....awak dah melampauuu....."

" Kenapa plakkk........" Dia buat buat bertanya , cehh! 

" Lagi mau tanyaaa.......setiap kali saya tumpang kereta awak, awak mesti ISI ANGIN....melampauunyeeeeeeeeeeeeeeeee..........."

Kata saya sambil cuba MENGURUSKAN BADAN ..!



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.