-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 26 September 2014

BEKAS PAKWE TELEFON......SUAMI KU YANG KANTOI!!!

PEMBACA
Botol kicap tentera kita yang KANTOI!!! 
Hari ni Nur nak kongsi macam mana kita nak tarik perhatian samada kekasih ,pakwe mahupun suami yang kadang kala tak pedulikan diri kita .......ahaks! 


Katakanlah, si DIA asyik sibuk dengan KERJA atau main game,maklumlah zaman internet ni ada yang sanggup tak makan kemaruk dengan game...kalau budak tak pe lah jugak,ini bapak budak, bila kita membebel dia menjawab pulak " Ok lah i cuma main game ,i tak cari LAIN....." Sakit nye hatiii an an an an........

Oklah......Katakan dalam situasi dibawah dimana ada kalanya kita perlu berkongsi cerita dengannya......

"Bang.....tadi Daisy dan Nur beli gelang baruu ,cantik tak bang?..." 

Dia buat tak layan dan asyik dengan game atau kerjanya. 

" Banggg... warnanya sama kan ngan baju Nur...abang dengar tak ni....". Dia masih tak layan, tak per kita cuba lagi.....

"Bang.....tadi BEKAS PAKWE Nur telepon........."

"APA?? DIA NAK APEEEE........"

 Nampak???????? kan dia dah jawabbbbbbbb !! 

La la la la la la............

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.