-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 17 Ogos 2014

PISANG MEMANG YANG MENAKUTKAN SUAMI.....!!

PEMBACA

Tahukah anda, pisang ialah diantara buah buahan yang akan terdapat di Syurga nanti......
(18sx)Tapi bukan saja Nur nak kongsikan fakta diatas, Nur nak  kongsikan juga  CAMNE KITA DAPAT NGERIKAN EN SOMI YANG nak curang,sedang curang atau AKAN CURANG...hik!hik!hik!

Begini caranya.....

Apabila kita terhidu bau bauan pada suami yang seakan mencurigakan,lekas lekas kita bertindak  kerana "Mencegah itu lebih baik sebelum parah".

Dengan wajah manis ,anda goda dan bawa dia ke dapur...pastikan cuma anda berdua saja ketika itu......Anda keluarkan pisang dan ikuti langkah dibawah.

"Semalam abang gi mana...." Anda tanya soalan sambil kupas kulit pisang,selai selai....penuh gaya menggoda!

Jika dia memberi jawapan yang kurang memuaskan.....anda ambil lagi sebiji pisang dan kupas lagi kulitnya selai demi selai sambil menjeling manja padanya.

" Dah lama Nur tak nampak mahupun DENGAR NADA RINGTONE telefon abang kat dalam rumah....err......abang off kan yeeeeeee" Anda teruskan soalan maut padanya sambil mencari sebilah pisau.......

Masih dia memberi jawapan TIDAK MEMUASKAN.....anda terpaksalah lakukan aksi dibawah sambil berkata.....

" Abang jangan cuba curang dengan Nur......" Itu saja anda PERLU KATA SAMBIL MEMOTONG PISANG PISANG YANG TELAH ANDA KUPAS TADI dengan serius!!

Nur pasti suami anda akan NGERI tengok anda potong pisang dengan pisau diatas kerana SEORANG LELAKI AMAT SAYANG "PISANG"nya........adeh!!!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.