-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 8 Julai 2014

GEMPAR DIBONGKAR!! PUNCA TERSINGKIRNYA BRASIL SUDAH ADA PADA LOGO #FIFABRASIL2014

PEMBACA

Tahukah anda KEKALAHAN Brasil yang meranapkan impian mereka bergelar JUARA  sebenarnya sudah dapat dilihat pada LOGO #Fifa Brasil 2014 tapi ramai tidak sedari hinggalah ada pihak MEMBUKA MATA penulis seperti didedahkan dibawah.

INI LOGO #FIFA BRAZIL 2014.......

Ini pula urutan perjalanan pasukan tuan rumah Brasil ......

-Diawal pembukaan perlawanan melibatkan pasukan Brasil ,Brazil menang mudah,ramai yang SENYUM,kemudian laluannya sedikit terjejas apabila bertemu Mexico...muka penyokong Brazil sedikit masam dan kecewa...tapi kembali teruja dan gembira apabila Brasil layak ke peringkat seterusnya.

-Malangnya ,sebentar tadi kita dikejutkan dengan kekalahan yang memalukan pasukan Brazil ditangan Jerman dengan 7 berbalas 1 .....ini adalah kekalahan paling "TIDAK BERMAKNA" bagi sebuah pasukan bertaraf tuan rumah dan diantara pasukan yang menjadi pilihan....

Merujuk kepada perjalanan pasukan Brasil diatas , anda lihat pula pada GAMBARAN untuk logo dibawah...
Ade gak yang kate, Hantu Maya Karin dah tunjuk lame angka 7 miahahaha!

NAH! Sekarang anda dah nampak........TANGAN ITU IBARAT UNTUK MENUTUP muka yang malu apabila tersingkir ditangan Jerman lebih teruk lagi dibumi sendiri........errrrrrrrrrrrr!!






Tapi jangan kita lupa, disaat penyokong Brasil menangis........diwaktu yang sama PENDUDUK PALESTINE JUGA MENANGIS akibat bedilan YAHUDI BANGSAT!! 






0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.