-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 1 Julai 2014

GAMBAR KUIH ALAT JANTINA WANITA TERSEBAR......ADUHAI!!

PEMBACA
Kenal siapa BERBAJU KURUNG  kat Bazar Ramadan ni??
Nama kuih yang memalukan kaum wanita ni tersebar dengan cepat dalam media sosial.....Penulis pun tak pasti camne bentuk dan rupa kuih yang namanya........ADUHAIIIIIIIIIIIII!!!

Nak beli pun segan .....Agaknya kalau benar kuih BERNAMA DIBAWAH ni ada, camne anda nak beli kat Makcik ni......."tak takut kena LEMPANG ke?".......
Err..kuih puki duahinggit......PANGGG!!! 
Tapi itulah kata orang, di Bazar Ramadan ni kita jumpe perlbagai jenis kuih @ nama makanan yang pelik pelik....Yang dibawah ni pun satu, tak ade ke nama lebih elok dari ini?? 

Tapi cam edit jerrrrrr....huh!

Err.......lupakan pasal kuih, kita tengok beberapa lagi gambar menarik sempena ramadan.....
Kata bulan Ramadan Hantu tak ada......nampak beno nipunyee!

Jangan buat camni........Miahahaha!
Adehhhh! Tadi terjumpa gambar dibawah yang juga kecoh apabila Tok Pa dikatakan berlagak makan pakai sudu sedangkan Ustaz Mat Mesir dan isterinya selamber makan guna tangan......


Nak kenal Ustaz Mat Mesir(Syeikh Mohamed Abdul Aziz Mahmoud Ghonim) yang boleh KECEK KELANTAM ni? 


KEMAS KINI- 2 July 2014

Ini sedikit maklumat tentang kuih PUKI diatas, setelah dicari sumbernya, memang kuih itu WUJUD tetapi namanya ialah PUKIS dan anda boleh rujuk info dibawah.
Macam apam balik kan?

Juga penemuan yang sangat bermakna dibawah  yang dapat memberikan kita semua jawapannya.....


Ini antara yang tersebar pada awalnya.....





0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.