-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 10 Jun 2014

NORA DANISH MENGAMUK GARA GARA GAMBAR BESARNYA.....EHH!

PEMBACA
Jab jab! Ada yang kata ni gambar Dato Siti Nurhaliza.......adohhhh!! Lempang lapan belas kali kalau nak fitnah pun...


18SX.......Dulu KECIL SEKARANG BESAR......cuma peminat Nora yang tahu.....


Sebagai artis, kita akan ada 2 jenis peminat...pertama yang mengikuti perkembangan semasa dan kedua yang MENGATA perkembangan semasa. Kedua dua kategori peminat ini penting kerana ianya memainkan peranan.

Contoh peminat yang mengikuti perkembangan semasa akan lebih tahu susuk tubuh artis kesukaan mereka, dah besar ke?hidung mancung ke? Pipi tembam ke? bak kata orang,segalanya dia tahu walaupun artis itu sendiri tidak PERASAN PERUBAHAN DALAM DIRINYA.

Apabila berlaku PERUBAHAN pada diri artis tersebut,muncullah peminat kategori ke dua yang penulis sebutkan diatas, peminat kategori inilah yang MEMANASKAN suasana dan ada dikalangan mereka akan dibenci oleh artis itu sendiri.....eh! Golongan ke dua ni bukan Haters ke? Pada penulis mereka bukan golongan haters kerana mereka tetap mengikuti perKEMBANGAN artis itu walau secara NEGATIF....

Jadi jangan pelik kalau Nora Danish mengamuk gara gara komen pada gambar beliau  dibawah ni.......kesian gak pada Nora, nak kongsi jadi isu,TAK KONGSI pun JADI ISU.....Sabar nok!!












0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.