-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 8 Mei 2014

PANASS!!! ARTIS HARITH ISKANDER TERIMA AZAB DUNIA KERANA HINA HUDUD....!!

PEMBACA

Isu hudud masih diperkatakan baik yang berilmu juga pada yang kurang berilmu, pada yang kurang berilmu penulis nasihatkan DIAMLAH kerana diam itu lebih baik dari kita MEMPERLEKEH DAN MEMPERTIKAI HUKUM ALLAH . Azabnya boleh dirasai didunia jika Allah nak tunjuk seperti yang diterima oleh pelakon dan pelawak Harith Iskandar dibawah.



Hudud tidak boleh di buat bahan jenaka dan buruk padahnya......ini baru azab HINAAN DAN CACIAN ORANG DIDUNIA, belum lagi azab di akhirat nanti.




Padahnya terpaksa dibuat begini untuk ELAK LEBIH BANYAK KECAMAN DARI PENGGUNA MEDIA SOSIAL......kan dah kena bala kecik namanya tu.


Nak faham hudud ni mudah jer.....KITA NI ISLAM dan kena ikut segala yang telah ditetapkan ,kalau tak nak ikut TAK PAYAH LAH JADI ISLAM kalau semua nak dipertikai. Bak kata Timbalan Menteri besar Kelantan" Kita ambil contoh , kita jadi anggota Polis, pastilah kita kena ikut segala peraturan dan disiplin sebagai seorang anggota polis...kalau polis pertikai undang undang mereka sendiri baik mereka TAK PERLU JADI polis, dan ORANG AWAM pula tak boleh lah pertikai UDANG UNDANG POLIS kerana sememangnya itu KEHENDAK DIRI DIA NAK JADI POLIS......" 


Kita andaikan orang awam diatas sebagai golongan bukan islam , bukankah sama contoh diatas  dengan orang bukan islam yang nak pertikai hukum hudud ni JIKA MEREKA PERTIKAI HUKUMAN PADA ANGGOTA POLIS yang melakukan kesalahan seperti contoh penulis diatas??

Rujuk disini untuk lebih faham.

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.