-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 15 Mei 2014

MALAYSIAKINI FITNAH KAMI,....PERGI REPORT POLIS LEMBU HILANG,KAMI YANG KENA TANGKAPII!!

PEMBACA
Anda nak tahu SIAPA FITNAH SIAPA, ANDA BACA INI.......

Senyum dan gelak kerana AKHIRNYA KAMI DI KANTOI IDENTITI YANG TERKENA BAHANG gara gara gambar "AKSI Bikini Dyana Sofya" bakal calon DAP bagi Teluk INTAN. 
Memang sengaja penulis TIDAK LETAK PERKATAAN KANTOI pada tajuk artikel Dyana ini tidak seperti dalam artikel KANTOI kami sebelum ini atas beberapa sebab :

1- Ramai yang membaca tajuk TAPI TAK BACA KESELURUHAN ARTIKEL dan banyak email dan inbox yang diterima membuktikan perkara ini berlaku. 

2- Jika anda ikuti keseluruhan artikel kami sebelum ini, banyak yang dah kami dedahkan tentang FITNAH yang kantoi melibatkan banyak isu bukan saja politik termasuk juga isu semasa. Jadi ada kalanya kami BOSAN dengan keadaan fitnah politik cara kotor sebegini, jadi kami UBAH tajuk mengikut APA YANG TELAH DIFITNAH oleh pihak tertentu TETAPI KAMI SEDIAKAN BUKTI BERSAMA LINK untuk menapis fitnah tersebut...sebab apa? Baca dibawah, 

3.TAJUK " Fitnah" ITU LEBIH DIBACA berbanding yang KANTOI kerana sudah menjadi resam kita sebagai manusia SUKA YANG BURUK DAN PANAS kerana mengikut pendapat penulis,FITNAH INI PERKARA YANG BURUK manakala KANTOI pula perkara yang BAIK bagi menepis FITNAH tersebut. ,penulis beri contoh apabila tajuk artikel diberi begini..

TERSEBAR!! WANITA MINUM ARAK akan dibaca hampir 1000 orang berbanding tajuknya "KANTOI! WANITA MINUM ARAK yang mungkin dibaca tak sampai 100 orang kerana perkataan KANTOI ITU JUGA merujuk kepada perkara yang SUDAH BERLAKU berbanding sebelum BERLAKU . Jarang kita nak ambil kisah perkara YANG SUDAH BERLAKU  kerana selalunya kita ambil kisah PERKARA YANG SEDANG BERLAKU !

Merujuk pada artikel Dyana ini, kalau kami fitnah beliau kenapa disertakan PERKATAAN DIBAWAH DAN KAMI BERI BUKTI LINK untuk anda membuat perbandingan SENDIRI dengan gambar Dyana yang dilampirkan (Rupa sebenar)  .......??



Kalau anda nak tahu SIAPA MULAKAN FITNAH INI, disini penulis beri bukti lagi yang melibatkan fitnah fitnah TERKINI MEREKA......



DAN Inilah juga PEROSAK DAN PEMBEKAL DOSA  yang menabur fitnah, dan bukti mereka  yang mulakan fitnah TERHADAP DYANA SOFYA dan bukan Khairulreyzal.blogspot seperti dilaporkan Malaysiakini ,anda rujuk komen komen ini.
Rujuk pada JARI TUNJUK DIATAS TU,ITULAH NAMA PEMFITNAHNYA ASALNYA.
BUKTI DAN KOMEN MEREKA ADA SIARKAN FITNAH INI SEBELUM DIPADAM KERANA KANTOI .....





Radhio Oo post ni macai Afiq KLtown dah remove ker???kesian.. malu ker???

Lim Ah Lem Bro afiq..napa delet posting semalam?
Like · Reply · 12 · 
Mohon pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA)Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) Shabery CheekZahid Hamidi menyiasat page Afiq KLtown ini kerana sudah terlalu banyak kenyataan fitnah dan provokasi berbaur perkauman yang dikeluarkan dalam page ini yang hanya memberi nama buruk pada UMNOBarisan Nasional dan kepimpinan DS Najib Razak.

Apapun kami tak berdendam dengan sesiapa, tak marah pun pada http://www.malaysiakini.com/news/262831 atas artikel mereka ini, cuma kami berhak memberi penjelasan bagi mengelak kekeliruan bagi mengelakkan sangkaan seperti contoh MAKSUD ARTIKEL KAMI INI.."Kami pergi report polis lembu kami dicuri membawa bukti RUPA PENCURI, tetapi KAMI YANG KENA TANGKAP POLIS ....."hahaha......


KENAPA TIDAK DIPADAM ARTIKEL INI? Adeh! Pada kami ini adalah bukti yang perlu dibaca dan didedahkan kerana KAMI BUKAN SIARKAN FITNAH........

"Bacalah dulu sebelum komen UNTUK ELAK KANTOI kerana itulah sebenarnya IDENTITI KAMI DI KANTOI IDENTITI@Jhttp://www.jomgelakfm.my/.....Maafkan kami kerana yang BAIK ITU SEMUANYA DARI ALLAH....."......
+Mysury Nur Huda (Editor )

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.