-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 4 Mei 2014

JIJIK DAN KOTOR! SANGGUP HINA SAUDARA SEAGAMA SEDANG SOLAT!

PEMBACA

JIJIK! BANGSAT! KOTOR! Munafiq! Itulah perkataan yang keluar dari penulis atas sikap BIADAP beberapa individu yang menghina orang mengerjakan solat dibawah. 


Orang Kafirpun tak pernah hina dan RAGUI SOLAT kita, apatah lagi kita yang mengaku islam dan sujud pada Allah tidak sepatutnya lakukan begini semata mata untuk BERPOLITIK.

Solat tu tiang agama dan ia boleh dilakukan dimana mana malah dalam disko sendiri jika keadaan terpaksa, dimana dalil mengatakan PERLU SOLAT DI MASJID @ surau saja??



Dimana pula letaknya kewarasan keimanan apabila dituduh ORANG SOLAT UNTUK MENUNJUK? Dia lebih tahu dari ALLAH KAH apa yang diniatkan oleh orang yang mengerjakan solat ini?

Rujuk ini dan banyakkan membaca dan penulis amat pasti MEREKA YANG MELAKUKAN FITNAH DIATAS INI TIDAK MENJAGA SOLAT ........bukan nak menuduh, sebab bila difikir, JIKA ANDA MENJAGA SOLAT DAN TAHU SOLAT, ANDA TAK AKAN BERANI BUAT FITNAH SEPERTI DIATAS......

INI PALING MELAMPAU PADA PENULIS .......penulis juga sempat rujuk blog beliau dan ternyata dia LEBIH PANDAI DARI ALLAH sebab dia TAHU NIAT MEREKA MEREKA YANG SEDANG SOLAT DIBAWAH INI ........



Penulis menaruh keyakinan tinggi, jika ADA DIAMBIL TINDAKAN pada individu individu diatas, pihak UMNO sendiri tak akan MEMBELA MEREKA....

Camne lak gamba kat luar negara ni? Hina dan menunjuk juga ke? Kita disuruh MENJAGA SOLAT yang memberi maksud solatlah apabila masuk waktu tak kira dimana jua, kita tidak pula disuruh PERTIKAI cara orang solat dan meletakkan hukum SAH KE TAK SAH!

Fikir fikirlah bila nak berpolitik!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.