-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 16 Mac 2014

SIAPA YANG AKAN DIBUKA AIBNYA DENGAN IZIN ALLAH DI KAJANG?

PEMBACA

PRK KAJANG berjalan dalam diam kerana media  lebih tumpukan pada isu PESAWAT MH370 ,namun begitu penulis juga berminat untuk berkongsi pendapat tentang keputusan yang bakal dibuat pengundi Kajang nanti.


Ada dua perkara utama dalam isu KAJANG ini iaitu DS Anwar Ibrahim dan SUARA RAKYAT . BN perlu SEKAT perkara ini manakala PR perlu PASTIKAN PERKARA  BERLAKU kerana IANYA MEMBERI MALU BESAR KEPADA YANG BERKENAAN....begini maksudnya,

Apabila DS Anwar didapati bersalah, masa inilah SUARA atau protes rakyat boleh di laksanakan tanpa perlu DEMONTRASI.......Pakatan Rakyat perlu pastikan kemenangan BESAR berpihak pada DS Wan Azizah. Maruah Anwar perlu dipulihkan melalui bantahan di kertas undi. Jumlahnya perlu melebihi majoriti yang dimenangi dalam PR terdahulu.

Itu di pihak Pakatan Rakyat, di pihak Barisan Nasional pula MEREKA PERLU PASTIKAN perkara ini tidak berlaku, DS Wan Azizah boleh menang tapi MAJORITINYA berkurang kerana jika PR dapat jumlah majoriti yang lebih besar dari yang lalu, Barisan Nasional akan terus DITEKAN dan  boleh DISALAHKAN dalam cara mereka menangani ANWAR IBRAHIM.

Untuk menang? 
Pakatan rakyat perlu pastikan TIADA PENIPUAN atau manipulasi dalam PRK ini manakala BN perlu sembunyikan penipuan .........ehh! Hahahahahahahahahaha

Inilah PRK yang akan menentukan karier politik DS Anwar dan MASA DEPAN BARISAN NASIONAL amnya.......

Adakah pengundi Kajang akan mempertahankan Anwar yang telah didapati bersalah meliwat dan terkini DIPERSALAHKAN LAGI dalam isu MH370.....aduhai!



1 Mesej diterima:

Salam, ada radio jom gelak fm ke? kalau perlukan hosting radio boleh layari www.tujuh.my :)

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.