-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 19 Mac 2014

KENYATAAN NAZRI AZIZ YANG KANTOI ATAU SEBALIKNYA.......?

PEMBACA

"Apa salahnya isteri saya jadi pelacur? Lagipun dia berusaha membantu saya mengurangkan beban kos hidup yang semakin tinggi" Kata seorang suami apabila ditanya pegawai Jabatan Agama Islam kerana menjadikan isterinya pelacur.


Merujuk petikan diatas, itulah perumpamaan yang boleh dirujuk jika kita faham secara halus apa yang dikatakan oleh DS Nazri Aziz Menteri Pelancungan dibawah dalam isu Festival Music (Rujuk sini) yang menyebabkan kematian remaja kita disebabkan dadah.

Ini petikan kenyataan beliau yang seolah olah HALALKAN yang HARAM seperti contoh kisah isteri pelacur diatas. 

Ianya cepat tersebar kerana kita semua sedia maklum akan kelancangan mulut DS Nazri sendiri sebelum ini yang banyak MENCETUSKAN KONTROVERSI" seperti pelantikan anaknya Nedim dibawah.........

APA SALAH LANTIK ANAK SENDIRI JADI PEGAWAI KHAS

TERKINI:Akhbar The Star menyiarkan berita hari ini bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib bersikap "tidak apa" atas tindakan Nazri melantik anaknya sendiri menjadi pegawai khasnya kerana dia bekerja secara sukarela dan bukanya pegawai kementerian berkenaan. Nazri juga telah menjelaskan bahawa gaji anaknya itu dibayar dari poketnya sendiri.

Isunya ialah, adakah benar kenyataan ini keluar dari mulut beliau? Jangan mudah terpengaruh kerana setakat ini, penulis tak jumpa terutama  dalam media utama negara tentang  kenyataan seperti diatas .Yang penulis jumpa ialah kenyataan dari Nedim yang turut menyangkal kenyataan ini yang anda boleh rujuk disini.





BOLEH RUJUK DISINI 

HENTIKAN BUDAYA FITNAH kerana ianya juga SEOLAH OLAH MENGHALALKAN yang haram!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.