-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 22 Februari 2014

LAWAK BR1M YANG KURANG AJAR.......ERRR......ERRR.......

PEMBACA
Nampak macang dia,tapi bukang dia...kata ZIZANG!

Hafizi meneguk Kopi jantan yang baru di mintanya,Wajahnya nampak kepenatan maklumlah cuaca agak membahang sekarang ni....sambil mengesat peluh dia melihat dua rakan baiknya yang baru sampai.....

"Tea O nipis dan Milo panas......" Kata rakannya sambil duduk bersama Hafizi. 

"Baru balik ke Fizie? " ......Tanya salah seorang lagi rakannya.

"Tak laa,baru nak pergi kerjaaa....."  Dengan malas Hafizi menjawab soalan rakannya yang sebenarnya "Sudah tahu bertanya pulaa......"

"Niii...aku sebagai rakan nak bagi nasihat skitt....cuba ko bayangkan, kalau ko pasang Tintet,mesti gempak ,ape barang beli mahal mahal tak modipet..." Rakannya mula bicara.

"Entahnyeee, pasang Tintet yang "Sun-Cool" tu tak mahal dah sekarang niii.......jab ! Jab! Aku ngah bayangkan nii.........wow! Gempak Fizi...gempakk! " Kata rakannya lagi seorang, Rafizi cuma menjeling dan malas sangat nak melayan,dia teguk lagi Kopi jantannya dengan selamberrr.

"Wan.....kalau pasang tayar nipis lagi best kan.....kena lak rim doploh! Perghhhhhhhh! Tangkap nangis beb! Mamak tebar roti canai pun tercabut kain kalau tengok bebb!" Balas lagi rakannya dengan wajah serius.

"Setujuu! Tayar nipis gilerr dan lebar, ala tak mahal manalah...ko kerja seharipun masuk RATUS RATUS apa jadi hal sangat kalau guna tayar nipis...." Puji rakannya yang bernama Wan. 

"Entahnyee...kalau akulah......aku dah modipet abis, tukar kaler yang tengok dekat wane lain,tengok jauh wane lain....cantik tu Fizieee..." Hafizi cuma diam......dia ambil harian Metro dan terus membaca, biar lantaklah rakan rakannya itu nak kata apaaa....malas nak layannn!!

"Tapi kan......kalau belakang letak spoiler ,peh tu depan tukar bumber lebar ok juga kan Din....ni aku ngah bayangkannn........." Berbunyi  lagi rakannya  sambil MEMERHATI KENDERAAN MILIK HAFIZI DIDEPANNYA dengan "RENUNGAN TAJAM PENUH ILUSI"......

Miahahahahaaa....... 

"Korang ingat KELAKAR KE?? Yang ni lagi kelakar la bebb! " Triba triba Hafizi bersuara sambil menunjukkan gambar yang dilihatnya dalam Harian Metro......



ADEHHHHHHHHH!! Agak agak la nak KIPAS punnnnnnnnnnnn........

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.