-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 22 Disember 2013

DERHAKA!! KISAH PEMAIN DAN SEORANG SULTAN

PEMBACA

"SAKIT hati betul aku dengan pemain ni lahhh...."

"Sabar....jangan marah beb!"

"Mana aku tak marah! Beli kemain mahal tapi tak boleh guna....rasa nak  buang ajee". 

"Ngaku lak ko yang beli...bukan Sultan ke yang beli pemain ni...!"


"Yee, aku tau. Dah tak boleh main...buat apa simpan....bikin semak mate je la...... "


" Dah pemain kesayangan Sultan nak buat camne....tak kan ko tak tahu perangai Sultan tu camnee...".

" Aku bukan ape beb! Aku tengok Sultan tak ikut perkembangan pilih pemain...main bantai ajeer....ko tengok PEMAIN LAME KITA DULU....apa jadi?" BEREHAT  kat tepi jeee".

" Alah! Tak kan ko tak kenal lagi Sultan tu macam mana? Ikut suka dia je pilih pemain ...bukan nak bincang ngan kite dulu?"

"Errr....ko BERANI KAN? Ko  cakap kat Sultan kita nak GANTI PEMAIN NI...ngeri plak aku....dah la kita hidup ni pun harapkan dia.."..

"Ehh! Aku plak yang kena! tapi kan sesekali aku  terpikir  ...kalau simpan pemain ni pun dah tak guna....lagipun aku rasa pemain ni dalam setahun dua akan terima nasib macam PEMAIN LAME gak..."

"Ehh! Itu Sultan dah balik....err...er...ko cakap la yee....aku tolong kaber line nantii..."

"USop.........meh sini....aku  nak cakap skit boleh"......

"Pehal?" Nampak cam serius je korang niii...".

"Inilah Usop.........PEMAIN KO NI DAH TAK LEH GUNA ....aku dah bincang ngan Mail tadi nak buang jeer....."

"Aku tau dah pemain tu dah tak berfungsi  dari semalam....."

"Abis tu ko nak beli pemain baru ke ?".

"Tak lahhh! Aku tak nak beli pemain dahh....nanti jadi macam PEMAIN LAME KITA TU..

TAMAT!!!


Pastinya anda tertanya tanya PEMAIN APA yang diperkatakan diatas ??

Jawapannya ...... 

-PEMAIN VCD atau DVD

-PEMAIN LAME pula merujuk kepada pemain video tape cam bawah ni...adehh!

Kisah ini berpandu kepada 2 rakan yang menumpang menyewa dirumah rakan mereka yang bernama SULTAN YUSOF BIN SULTAN HAMID...

UNTUK LEBIH JELAS...FAHAMI FAKTA INI...

Tahukah anda diantara pemain pemain dalam bidang sukan....cuma pemain DVD saja tidak pernah masuk dalam mana mana acara sukan.

Semoga terhiburrrrrrrrrrr....hahahaha

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.