-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 15 November 2013

TERCAMPAK KELUAR DALAM KEADAAN BOGEL AKIBAT EKSIDEN

PEMBACA

Dalam media Internet seperti Facebook dan Twitter, banyak gambar gambar melibatkan kemalangan yang disiarkan dan SATU PERKARA yang menjadi panas ialah bila timbul isu  " GAMBAR ITU AIBKAN SIMANGSA"...memang benar kenyataan ini dan penulis pun bersetuju, jika hendak dikongsi juga gambar tersebut ...padamlah pada wajah atau sebahagian anggota badannya demi hormati si mangsa dan keluarganya. 


Tapiiiiiiiii...apabila melihat gambar kemalangan dibawah yang dikongsikan dalam Facebook  King Jason penulis tak mampu BERTAIP APA...ehh! Iyelah karang kalau penulis taip "Tak mampu berkata" pembaca gelak plak sebab kita sedang membaca bukan bercakap kan...hahahaha....

Apa sudah jadi?? Adakah King Jason sengaja mahu kongsikan kisah kemalangan dibawah yang menyebabkan PARA PENUMPANGNYA TERCAMPAK KELUAR DALAM KEADAAN BOGEL?? 


Ini berita dari King Jason.

SEGAMAT,14 Nov- Sebuah van telah mengalami kemalangan dengan melanggar sebatang pokok.Keadaan van remuk dan paling menyayat hati penumpang mati dan tercampak keluar dari van dalam keadaan bogel.
.............
................
....................
.................



errrrrrrrrrrrrrr....errrrrrrrrrrrrrrrr....ANDA NAMPAK TAK PENUMPANG YANG TERCAMPAK KELUAR TU?? Kan bogel semua ayam ayam tuu ........adehh!! Hahahaha

Sori King......Suka dengan BERITA KEMALANGAN YOU NI......

Jangan marah pembaca ....sesekali kita kena senyum senyum disebalik KENAIKAN HARGA AYAM....harga letrik TNB...harga itu ini...dan GST...........adehh! 



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.