-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 18 November 2013

KISAH DR AZIZAN OSMAN LAGI..........Adehh!!

PEMBACA

Adoiiii! Mungkin ada yang berpendapat, kami di Kantoi Identiti ni HATER Dr Osman kee? Berat tuduhan anda jika berpendapat sedemikian. BAIK Dr. Azizan Osman mahupun sesiapa jua, kami tidak bermusuh atau membenci sesiapa walau kami mungkin dibenci sebahagian dari anda...kerana YANG BURUK ITU DARI KAMI...YANG BAIK DAN BENAR ITU DARI ALLAH...

Berbalik pada Dr. Azizan Osman...sebenarnya penulis paparkan isu INI KERANA BELAJAR DARI BELIAU SENDIRI berpandukan petikan kata katanya dibawah....


"# Dr Azizan Osman...."PELAJARAN hari ini ialah manusia suka kecoh dan heboh tentang perkara NEGATIF".........jika anda faham maksud katanya maka anda fahamlah kenapa artikel ini tersiar...eh!!

Camne pun...Dr. Azizan Osman sekadar mahu berkongsi pandangan yang mungkin kena dengan apa yang hendak disampaikan dalam ceramah motivasinya..

Begitu juga dengan pandangan mereka mereka dibawah yang rata rata tidak bersetuju  DENGAN PENDAPAT DR  Azizan Osman ...termasuk penulis kerana tak semua orang GUNAKAN MINYAK RON97,sebabnya ...... IALAH "JIMAT "

PENGGUNA YANG KAYA - Kerana nak JIMAT SUPAYA MEREKA BERTAMBAH KAYA

Pengguna MISKIN - KERANA MEREKA PERLU JIMAT .......

Tetapi macam penulis sebut diatas tadi, tak semua suka dan gembira dengan kita,tak semua pihak dapat menerima kehadiran kita...maka ramailah yang berkongsi pendapat tentang KERJAYA DR AZIZAN  hingga tersasar dari tajuk asalnya MINYAK RON97...ternyata ramai juga yang naik minyak dengan Dr. Azizan seperti komen dibawah ini .....Adehh!!

Tak pelah......penulis kongsikan juga pendapat yang TIDAK NEGATIF untuk bersikap adil .






Camnepun ....Mungkin ada sesuatu yang boleh kita ambil YANG ELOK DARI KOMEN MEREKA DIATAS...bersangka baiklah sesama insan walau kita TIDAK SEPENDAPAT ! 

"Keghairahan kita untuk cepat kaya kadang kala AKAN MENYEBABKAN MANUSIA LAIN YANG KAYA kerana keghairahan kita itu..." dan mungkin kerana itulah KITA DENGAR cerita RAMAI YANG CERDIK ditipu beribu untuk mendapat puluhan ribu dari pihak YANG GUNAKAN KECERDIKAN mereka tadi....

TIADA jalan mudah untuk KAYA DAN SENANG kecuali melalui  usaha keras.....contohnya, anda tanam  benih jagung ...tanpa berusaha untuk menyiram mahupun baja,anda harapkan benih jagung itu HIDUP SUBUR......samalah jua dengan maksud " Tak sampai seminggu DUDUK GOYANG KAKI sajeee dapat duit beribu ribu setiap hari.......Fikirlahh....!



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.