-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 15 Oktober 2013

GEMPARR! VIDEO HANTU DILEBUHRAYA KARAK TERSEBAR

PEMBACA

Adakah anda pengguna yang terpaksa melalui Lebuhraya Karak? Jika iya, anda patut lihat pendedahan ini......Walau camne ngeri sekalipun anda pada hantu,anda perlu lihat kerana ianya mungkin dapat menyelamatkan anda dari kemalangan.

Ada kelibat hantu di Lebuhraya Karak? Benarkah apa yang dirakam dibawah ini? Adakah ini punca sebenar kenapa sering berlaku kemalangan di Lebuhraya Karak? Persoalan terakhir ialah ADAKAH INI HANTU?? 


Anda lihat dulu video ini, jika takut tengok sorang...ajak la hantu teman ehh! ahli keluarga anda . 


Dah lihat? Persoalan benar atau tidak kejadian hantu ini, ini jawapan penulis......

BENAR! Kejadian ini benar dan hantu itu juga benar ..........kerana anda dah lihat buktinya diatas tadi walau pun IANYA SATU REKAAN yang sebenarnya BERNIAT  untuk menakutkan anda dan MENJURUS ANDA PADA KEMALANGAN .........

Bila anda terlihat hantu ...anda akan terkejut! Bila terkejut anda akan hilang kawalan pada kenderaan dan anda akan terlibat dalam kemalangan DAN HANTU HANTU SEBENAR itu akan datang UNTUK MEMBANTU ANDA dengan pertolongan BERBAYAR! 

Rasanya inilah motif dan tujuan sebenar HANTU TRIBA TRIBA BOLEH TERBANG INI DIGEMPARKAN KEPADA ANDA.........

Bukan pula penulis nak menuduh atau menghina yang terlibat...tetapi kita kongsikan pendapat seperti dibawah ini........Fikirlah saudara saudari dan BERHATI HATI SEMASA MEMANDU



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.