-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 28 September 2013

WOW BERITA BAIK! TOPUP PERCUMA DARI UPU PERDANA MENTERI...cepattt!!

PEMBACA

Ini bukan cerita bohong bukan juga cerita lawak. Telah terbukti seperti dibawah ini. Iyelah....zaman harga barang naik ni macam err..er..Harga Kicap ni RM10 ,banyak benda kita kena jimat ,jadi bila ada peluang menarik macam ni...jangan dilepaskan.


Siapa tak mo Topup percuma terutama para pengguna enpon diluar sana...bak kata orang kan...telefon mahal mampu beli...tapi topup RM5 belum tentu mampu ehhh!! Tapi nak mendapatkan topup percuma ni anda kenalah usaha sikit dan usaha itu bukanlah payah sangat pun.......Sangat mudah!. 

Lihat contoh seperti dibawah...Sti Hajar Aladin telah mengirim surat kepada Perdana Menteri untuk LUAHKAN KEKECEWAAN BELIAU tentang kesempitan hidup di Malaysia...


NAH! SURAT SITI HAJAR telah dijawab dan SIAP DAPAT TOPUP LAGI RM10 seperti dibawah...KAN BUKTI NI!!

Itu SITI HAJAR LUAHKAN KEKECEWAAN , kalau anda luahkan PUJI PUJIAN...mungkin jumlah TOPUP yang anda akan dapat dari unit UPU PERDANA MENTERI LEBIH TINGGI NILAINYA...MANA TAU RM100 ke...amacam?? Peluang nii..........

Tak cuba tak tauuuuuuuuuuuuuuuu!

Dah terlanjur ni biar penulis ulas sikit tentang Siti Hajar ni.....beliau meluahkan apa yang berlaku dan apa yang dia rasai tentang kesempitan hidup dalam negara kita. Kesannya dia DIKATAKAN " LUPA DIRI ,tidak bersyukur DAN PENGKHIANAT NEGARA" oleh pihak pihak tertentu. 

Kita fikir dengan adil , katakanlah , dengan luahan Siti Hajar ini mendapat PERHATIAN DAN KEPRIHATINAN Perdana Menteri untuk cuba meningkatkan semula taraf hidup rakyat ...BUKANKAH KEBAIKAN NYA ITU TURUT DIRASAI OLEH PIHAK PIHAK TERTENTU YANG MENUDUH LUPA DIRI DAN PENGKHIANAT NEGARA TADI"??

Jadilah rakyat yang bijak tanpa apa fahaman politik anda. 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.