-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 25 September 2013

BUAT MALU LELAKI JEE ............TERASA SANGAT!!

PEMBACA

Selalunya kes yang melibatkan kemaluan ni melibatkan wanita kan... tapi kali ni kita tengok pula kes yang melibatkan kemaluan seorang lelaki.

Tak tahu lah apa pandangan anda sebagai seorang lelaki apabila melihat aksi seperti gambar dibawah ini....iyelah kan...kita sebagai lelaki sering digambarkan sebagai makhluk yang kuat,matang dan lagii bertenaga...Tapi jadi camni...Adehh!! 


Kita akui sebagai lelaki, kita juga ada perasaan...ada juga sikap sedih dalam diri......tapiiii...

Nak sedih atau keciwa pun ....janganlah buat macam ni saudara....malu wooooooooooo...



Bukan penulis nak hina mereka ....tetapi aksi begini bila dikongsi dalam Twitter secara MELUAS  mengundang lebih banyak kritikan dari pujian. 


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.