-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 15 Ogos 2013

TERKINI.....MAT LUTHFI HINA ISLAM DIHARI RAYA

PEMBACA

Dah macam jadi ikutan, jika ada kes kematian disebabkan tembakan, maka esok lusa akan ada lagi kes yang sama. Jika ada seekor ular sawa telan manusia, esok lusa akan ada isu yang sama ULAR SAWA telan manusia , BEZANYA cuma dilain kawasan. 

Kini yang jadi ikutan ialah Hina Islam...hingga ada yang memandai dan terpandai memberi komen dalam isu  "HINA ISLAM". Terpandai dan memandai ini sebenarnya boleh merosakkan akidah jika TERLEPAS bicara, jadi janganlah mudah teremosi dalam isu sensitif ini.

Mat Luthfi ...siapa tak kenal. Lelaki Youtube ini gemar berkongsi kreativitinya dalam bentuk video untuk kita semua. Banyak isu isu semasa yang dibawa oleh Luthfi yang boleh membuatkan kita BERFIKIR sambil senyum dengan aksi bersahaja beliau.

Namun......Mat Luthfi juga menjadi sasaran disebalik tindakannya. Seperti di HARI RAYA yang lalu...Mat Luthfi melalui akaun Facebooknya memuat turun status bergambar dia melawat GEREJA........

Nah!! Apa lagiii.......mencanak lagi menegak pelbagai komen negatif dan positif tindakan beliau itu. 

Anda saksikan sendiri ......Apakah beliau salah?? Adakah kita bersalah? Atau HINA KAH ISLAM DISISI MAT LUTHFI disebabkan tindakan beraninya ini?? 



ANTARA KOMEN YANG HANGAT!




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.