-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 14 Julai 2013

PENTING!! FACEBOOK DAN SEKS...awasi DIA.......

PEMBACA

Jika anda 17 tahun kebawah JANGAN BACA ARTIKEL INI........Ingatlah Allah nampak!!

Penulis bukan nak menunjukkan cara untuk mencari bahan lucah, jauh sekali untuk berkongsi bahan lucah YANG SEMAKIN MERIAH LAGI BERKUASA DALAM FACEBOOK SEKARANG.  Tapi jika anda sayangkan generasi terutama anak anda...anda patut AMBIL BERAT HAL INI.
Tadi penulis baru DENDA anak agar tidak menggunakan Handphone selama seminggu...sebabnya?? Dia khayal dengan kisah kisah seks dalam Facebook. Mungkin anak anda juga terlibat ...sila pantau kerana nak mencari bahan seks melalui Facebook tidaklah payah ...malah sangat mudah seperti penulis akan tunjukkan dibawah.

Jangan salahkan orang lain, penulis cuma ingin kongsikan apa yang penulis tahu sekurang kurangnya kita dapat MEMBENDUNG AKSI AKSI yang lebih liar dari anak anak kita...Jangan pula harapkan pengurusan Facebook untuk menyelamatkan keadaan ini kerana ianya SUDAH DIBENARKAN DALAM FACEBOOK SEKARANG.  

Biarlah  KITA SENDIRI USAHA setakat yang boleh. Nak halang guna Facebook MEMANG TIDAK BOLEH kerana banyak kemudahan yang boleh kita dapat dari Facebook ini dan kita tidak boleh membuang teknologi semata mata kerana ada isu lucah yang sebenarnya KITA CUMA  PERLU BENDUNG ...bukan buang!

Baik...penulis bagi satu contoh ....pada paparan hadapan Facebook anda diruangan Search, anda taip saja perkataan perkataan lucah ....maka akan muncullah beberapa PAGE atau groups yang berunsur lucah...

Sebagai contoh... "Awek bogel".



Itu cuma satu contoh dari satu perkataan lucah, bagaimana pula kalau digunakan beberapa lagi perkataan lucah untuk mencari seperti -KISAH SEKS, VIDEO LUCAH , aksi panas dan lain lain...

Anda SANGGUP BIARKAN ANAK ANDA LIHAT SEMUA INI??

Pesan penulis...pantau.....jangan malas !!! 



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.