-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 3 Julai 2013

AWAS!! SEJADAH NERAKA ADA DIFACEBOOK SEKARANG!!

PEMBACA

SETIAP RAKYAT YANG BERAGAMA ISLAM TAK KIRA APA BANGSA DAN MEREKA YANG BERKUASA...AMBIL DAN SEGERALAH BERTINDAK KEATAS MEREKA INI DEMI MARUAH DAN KESUCIAN ISLAM.


Penulis  dah perasan kehadiran page di FACEBOOK yang dibuat khas untuk menghina Islam telah lama wujud dan penulis juga telah beberapa kali menulis artikel SIAP DENGAN MAKLUMATNYA ...namun....HASILNYA TIADA APA TINDAKAN DIAMBIL.

Kenapa ?? Adakah ini bukti kita sudah berada diakhir zaman dimana KEBENARAN ITU DISEMBUNYIKAN atau takut untuk didedahkan ?? Kita biarlah persoalan itu ...jika mereka yang BERKUASA TIDAK MAHU DAN SANGGUP BERTINDAK BIAR KITA BERTINDAK dengan menyebarkan agar tindakan dapat diambil.

Jangan pula ada yang berfikiran sempit, kalau kita sebarkan nanti PAGE HINA AGAMA INI JADI TERKENAL...isunya bukan kita nak perkenalkan page ini...tetapi KITA NAK DIAMBIL TINDAKAN kerana adakala DIAM ITU TIDAK BAIK dalam hak dan peluang kita untuk mempertahankan kesucian agama...

LIHATLAH BETAPA CELUPAR DAN ANGKUHNYA MEREKA INI...





Kenapa penulis sebut SEJADAH NERAKA?? Jika ada yang bertanya..bermaksud begini

SEJADAH adalah tempat kita melakukan IBADAH..TAPI  SEJADAH ini MEREKA gunakan untuk BIDAAH   menuju ke NERAKA...bukan seperti kita yang menggunakan SEJADAH UNTUK KE SYURGA....fikir!!!


NAK TENGOK LAGI BUKTI MEREKA MENGGUNAKAN "SEJADAH" untuk menghina...SILA KLIK BUKTI DIBAWAH.


KEMBALI KE TRANUNG KLIK DIBAWAH



2 Mesej diterima:

Mengharap adalah pihak yg berkuasa bertindak atas semua ini.

sedihnya, bila islam dihina bergitu..
kenapa yg jahil tak nak hina agama lain, kenapa islam juga nak di hina...

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.