-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 19 Jun 2013

KALAU KUBUR KO KUBUR AKU

PEMBACA

ADAKALA bila kita menegur seseorang untuk mengajak ke arah kebaikan,kita pula diherdik dan dimarah hingga keluar ayat KUBUR KO KUBUR AKU...

Memang ada kala ayat yang dikeluarkan oleh mereka akan menyebabkan kita boleh hilang sabar tapi untuk menjadi penasihat yang baik kita perlu bijak untuk melawan balik ayat beliau.

Kita boleh jawab begini, MEMANG BETUL KUBUR KO KUBUR AKU tapi ko tahu ke kubur ko kat mana? Ko tahu ke siapa jiran sebelah kubur ko nanti?Buatnya Allah takdirkan aku jadi jiran kat sebelah kubur ko...tak ke susah aku nak rehat asyik dengar ko jerit TOLONG! SAKITTT! Kena pukul dengan Malaikat..

Ha ambik!


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.