-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 4 Mei 2013

ISUNYA SEKARANG BUKAN DAKWAT TAPI PEMBOHONGAN .

PEMBACA
ISu dakwat tidak kekal menjadi kecoh dalam negara.......MEMANG BENAR dakwat tidak kekal! Memang benat dakwat itu mudah ditanggalkan...kesannya berlaku pertembungan pendapat  diantara Pihak BN dan pihak Pakatan.

Bagi penyokong BN...buat apa nak kecoh...isunya cuma dakwat...... Tiada yang  kekal didunia ini kata mereka...memang benar tiada yang kekal termasuk BN kan kan kan......

Dipihak Pakatan pula ...melalui bukti diberikan dari Harun Din, Dr Maza dan beberapa pemimpin lain.......semuanya mengeluarkan bukti......





OK......kita jangan terlalu emosional untuk mempertahankan hak dan pendirian masing masing...tetapi cuba fikir.......

DUIT untuk beli dakwat itu harganya berjuta juta......kalau kita ditipu kerana SPR cuma menggunakan dakwat murah PATUTKAH KITA SEBAGAI RAKYAT AKAN ABAIKAN  saja isu ini kerana duit itu duit kita...kita yang membayar harga dakwat itu??? 

Jangan bongkak dan sombong mengatakan duit beli dakwat itu duit SPR..duit tabung BN ...duit tabung PR...tapi duit hasil titik peluh semua rakyat yang membayar cukai untuk membangunkan negara ini......

Jika anda marah mengatakan isu dakwat itu cuma isu kecil...marah kah anda jika ANAK anda MENIPU ANDA ?? Si anak minta duit RM10 untuk beli pen...tapi pen yang dibeli cuma RM1.00 ....Adakah anda akan marah atau anda akan DIAM??

Sorotan sejarah beberapa hari lepas membuktikan pengerusi SPR mempertahankan BAHAWA DAKWAT ITU KEKAL...Kononnya tidak digoncang...nah sekarang LIHAT BUKTI SIAPA YANG CUBA MEMPERTAHANKAN PENIPUAN DAN PEMBOHONGAN??

Kalah atau menang bukan lagi isu utama...ISU UTAMA IALAH PEMBOHONGAN ...dan kita sebagai rakyat DIPAKSA menerima satu pembohongan dalam dunia moden........satu pembohongan dari mereka yang DIBERI AMANAH........Jika anda penyokong BN sekalipun ...adakah anda MENYOKONG PEMBOHONGAN yang anda lihat sekarang?? 

Fikir dengan logik......jika DAKWAT mereka boleh tipu apatah lagi UNDI.......

Maaflah penulis masih lagi sakit hati kerana NIAT nak berbangga dengan dakwat dijari selama 7 hari musnah!! 



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.