-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 12 April 2013

PENTING! VIDEO MUSTAFA ALI ...KANTOI MENYAKINKAN

PEMBACA



Isu Mustafa Ali ini kita kena lihat dari pelbagai sudut barulah kita akan nampak ianya wujud atau tidak! Kedua kita kena yakin akan janji Allah........KEBENARAN AKAN TERBUKTI jua disatu masa,dan Allah telah memberikan kita bukti buktinya. 

Kedua lihat petikan ayat gambar diatas yang penulis ambil dari kata kata PENJAGA KUBUR WEBMASTER TranungTKO- Ayat yang cukup mendalam maksudnya APABILA KITA MENDAPAT APA APA SUMBER DARI DUNIA INTERNET..........

Berbalik pada isu video lucah Mustafa Ali .Kita tunggu dan lihat saja, SIAPA AKAN DISAMAN dan SIAPA KENA SAMAN kerana TOK STOPA sudahpun menyerahkan isu ini pada peguamnya.

Macam mana pun Video lucah ini dah KANTOI pada pandangan penulis berdasarkan TUDUHAN DAN KENYATAAN SI pengedar bahan lucah Malaya, PAPAGOMO yang linknya disebarkan pada blogger blogger bawah mereka untuk disebarkan.

KENYATAAN KANTOI PAPAGOMO....

Ayat pertama memberikan bukti kantoi yang pertama, Kelmarin 2 ahli AMK ditahan polis sedangkan polis menafikan melalui kenyataan ini yang disiarkan oleh bernama dan dalam FB Polis Diraja Malaysia ini.



Ayat seterusnya, ISU PROPAGANDA yang cuba direka kononnya ramai penyokong PAS tidak mahu Anwar menjadi PM ,ini membuktikan video ini memang direka untuk melaga lagakan pimpinan PAS sedangkan PAPAGOMO bukan ahli PAS, macam mana dia tau??

Akujanji PAPAGOMO sudah membuktikan dia yang mengedarkan video tersebut .....JADI PENGUAM Tok Stopa dan polis boleh terus menjalankan tugasnya dengan mudah!

INILAH YANG KANTOIKAN PAPAGOMO........

Siapa menipu dan cuba MEREKA CERITA?? 

Anda nak percaya siapa? Polis atau bekas polis si PAPAGOMO?

KITA RUJUK PULA BUKTI YANG KEDUA......

-Kenyataan polis diatas pada  -12/4/2013 buktinya ini........

- Kenyataan dalam blogger ini pula menunjukkan TARIKH YANG SAMA 12/4/2013, buktinya ini....... 

Sekarang baca semula apa yang dinyatakan oleh blogger tersebut.

Lihat tarikh berita blogger ini dikeluarkan iaitu 11/4/2003 sedangkan polis baru mengeluarkan kenyataannya pada 12/4/2003 dan POLIS BERKATA AKAN MENJALANKAN SIASATAN ...Rujuk yang ditanda merah .....

  PERSOALAN ??

SUSPEK ADALAH AHLI PKR.....? 

Tapi bagaimana pula dengan penafian polis bahawa yang dituduh itu AHLI PKR seperti didakwa oleh blogger itu SEDANGKAN POLIS BELUMPUN MENJALANKAN SIASATAN BERDASARKAN TARIKH DIATAS ??

WANITA ITU BUKAN WARGANEGARA .........?
  
Bagaimana blogger ni LEBIH TAHU MAKLUMAT SEMUANYA KALAU POLIS BELUMPUN MENYIASAT??

KEMBALI KE TRANUNGTKO DISINI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.