-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 5 Februari 2013

MAKI HAMUN KERANA PSY GANGNAM

PEMBACA


Tak sangka pulak PSY Gangnam masih diperkatakan malah makin merapu rapu jadinya ...ada yang menyokong ada yang membantah ,ada yang tak suka ada yang suka ,ada yang maki ada yang puji dan biasalah ...semua tu tanda prihatin kita pada sesuatu isu.

TAPI YANG PALING NYATA ......kita makin menambah dosa APABILA MEMAKI HAMUN SESAMA SAUDARA ISLAM KITA SENDIRI KERANA ISU ini?? Lihat paparan dibawah ini...Apakah budaya maki hamun sudah sebati ? 







Jika ditanya pandangan penulis.....Apakah untungnya yang akan kita dapat dengan pelaburan hampir 3 juta itu?? Apakah dengan kedatangan PSY akan melonjakkan industri pelancungan negara kita? Apakah dengan munculnya  PSY akan memulihkan kembali sokongan rakyat pada BN? Apa yang UNTUNG PADA PENULIS SEKARANG IALAH Kerajaan negeri Pulau Pinang dan Pakatan rakyat...BN yang akan lebih tersepit dan mungkin tak mampu untuk menyepit ! 


Tak kisahlah ianya ditaja oleh syarikat swasta dan tidak melibatkan UMNO walau acara tu TERANG TERANG UNTUK BN....tapi tak yakinkah syarikat ini dengan keupayaan anak seni tempatan? Tidakkah dirasakan membazir kerana kita DAPAT KEUNTUNGAN KUTUKAN DAN HINAAN bukan pujian jika dibuat semakan semua kenyataan tentang isu PSY ? 


PENAJA Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.