-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 9 Februari 2013

MAAFKAN I SAYANG..........

PEMBACA
AMATI DAN SELAMI Adegan panas ni yang berlaku ditepi sebuah pasar pagi tadi.

" Maafkan i sayang , i tak sengaja........."

" U sengaja nak bunuh i kan ...."



" Tak baik u tuduh i macam tu....i sayang kan u ......"

" Kalau sayang kenapa buat macam niii........U nak bunuh i!! "

" Kan i cakap i tak sengaja...."

" I tak boleh terima alasan tak sengaja u tuu......tipuuu!!! "

" Kan kat pasar ni parking penuh.... U tau lah raya cina ni semua balikkk.....kat tepi ni aja i boleh parking....mana i tau ADA LONGKANG KAT TEPI TUUUUUUUU..."

KESIAN.....ISTERINYA JATUH LONGKANG BILA KELUAR DARI KERETA PAGI TADI....


PENAJA Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.