-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 5 Februari 2013

KANTOI LAGI - FITNAH VIDEO LUCAH TERKINI

PEMBACA


Untuk menjadi seorang blogger atau penyokong parti politik, biarlah kita beretika dalam apa yang kita hendak paparkan walaupun ianya melibatkan bahan lucah. Jangan terlalu beremosi untuk membuat berita sehingga BUKTI DAN KESAHIHAN apa yang dipaparkan itu PEMBACA akan pertikai!

Percayalah tiada siapa akan berjaya cuma dengan FITNAH atau bohong....lambat laun ianya akan terbongkar jua dan pastilah akan memalukan bila IANYA TERBONGKAR ! Silap silap gaya kita boleh SENGSARA HIDUP SEBAB DISAMAN! 

Anda baca dulu petikan artikel ini.......

Dimana bukti dan dimana link? Kalau setakat diletakkan gambar yang di edit sebegini , IBARAT LETAKKAN GAMBAR AYAM TAPI  DIKATANYA  GAMBAR LEMBU....

Kedua - Berdasarkan kepada AYAT .........MIRIP seorang pemimpin Pembangkang..bolehkah kita bersikap begini...." Rahim ditangkap polis kerana rupanya mirip PEROMPAK..." Adil kah ?

KETIGA ...Tak kan Youtube benarkan kita hantar bahan lucah?? Ini satu bukti yang boleh kantoikan kita sebenarnya...

KEEMPAT....Bukti paling sahih, berdasarkan keyword yang diberi PM Malaysia Asyik...inilah senarai video yang keluar,mana video yang seperti gambar diatas?? 

KELIMA.......Penulis cuba lagi cari di Youtube dengan title tajuk ini  manalah tau kot ada sembunyi disebalik puluhan ribu video...tapi ini yang keluar.....


SIAPA YANG MALU DENGAN FITNAH BEGINI??

KEMBALI KE TRANUNGTKO DISINI
Penaja Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.