-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 4 Februari 2013

KAKAK ELLA PUNCA PERCERAIAN YB PAKA?

PEMBACA



 "Saya tidak boleh terima apabila gambarnya dengan isteri baru terpampang dalam majalah hiburan. Ia satu publisiti murahan dan tidak sesuai dengan jawatannya sebagai YB (wakil rakyat).

"Saya rasa tindakan beliau mengaibkan keluarga dan menjatuhkan imejnya dalam politik dan itulah punca saya memohon cerai ini."Demikian pengakuan Mastura Othman, 47, yang mengemukakan permohonan cerai ke atas Adun Paka, Zakaria @ Ariffin Abdullah, 60, di Mahkamah Rendah Syariah Dungun, pagi semalam. 


Itulah petikan alasan isteri ke 2 Adun Paka dan macam mana pula dengan isteri kesatu Adun Paka? Adakah akan lakukan atas alasan yang sama ? 

Tapi bukan isu siapa cerai ini yang penulis nak maksudkan ....cuma penulis tergamam, dalam isu Adun Paka ini pun sempat juga blogger ini sebarkan Fitnah.....Rujuk gambar dibawah!





Penaja Artikel ....Sila Klik


1 Mesej diterima:

Alasan cerai tu macam tak logik je..
Tapi tu la...
Masing2 punya urusan lah kan...

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.