-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 27 Februari 2013

GEMPAR- VIDEO MEMALUKAN PAPAGOMO TERSEBAR

PEMBACA
Dikalangan pembaca yang mengikuti isu isu politik dalam rangkaian dunia maya pasti mengenali PAPAGOMO lebih lebih lagi Papagomo sering membuat isu isu berbentuk   fitnah kepada pemimpin Pakatan Rakyat.

Apa yang menarik, disebalik semua fitnahnya......Papagomo

TIDAK PERNAH MENGAKU BAHAWA blog yang ditulisnya itu adalah hasil kerja beliau terutama untuk mengelak disaman oleh Dato Husam Musa. Yang lebih menarik lagi ialah isu isu fitnah yang dicetus atau dicipta Papagomo akan dijadikan SUMBER untuk blogger-blogger bawahan menyebarkan isu tersebut dengan lebih rancak dan meriah.

Namun begitu, tiada siapa boleh menduga, akibat terleka dengan FITNAH, Papagomo terlupa hingga dituduh pula mengabaikan tanggungjawabnya sebagai KETUA RUMAH TANGGA HINGGA BERCERAI.

iTULAH yang dibaca oleh penulis dalam blog YANG MENYEBARKAN BERITA PAPAGomo ini yang nama sebenarnya ialah Wan Muhammad Azri b Wan Idris. Tapiii.........yang pelik dan hairan, blogger yang menyebarkan berita berbentuk video dibawah ialah DARI KALANGAN MEREKA SENDIRI.....Ingatkan ketua ketua cawangan UMno saja yang berusaha jatuh menjatuhkan sesama sendiri,rupanya dikalangan blogger pun sama

Oklah.....Saksikan video PAPAGOMO MERAMPAS ANAKNYA DENGAN CARA YANG KASAR DAN BIADAP DIBAWAH......


TEKTIK MERAMPAS ANAK SEBEGINI TIDAK BOLEH DIJADIKAN SATU PANDUAN walaupun kepada bekas isteri ........
KEMBALI KE TRANUNGTKO DISINI
PENAJA Artikel ....Sila Klik


4 Mesej diterima:

itu pergaduhan antara isteri dan bapa dan merebut anak mereka tidak sedashyat melaun yang tibai bini kawan dan cina doll.....

Cilanat lu Binikenagomo...kaki rasuah, pengampu murahan. Lu baik terjun laut ajer n kerat butuh lu. Klau dah bini main dgn org apa lagi lu ada.

Nanti lepas PRU lu macam sampah ajer bro..cam lu kena buang kerja dulu.
Buat lah kerja yg diredha Alla dari menjaja fitnah.
Bini lu wa pernah rasa beb..memang rapat lagi barang. Sori dia cakap xder kepuasan dgn lu. Dah 1/2 minit lu dah pancut. Lu ingat xmasa kereta hitam Honda kat depan umah lu dulu..

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.