-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 7 Februari 2013

DISEBALIK JAMBAN..ketahui rahsianya

PEMBACA

Hahaha... Kelakar kan nama Jamban. Walaupun nama jamban tak sesedap nama jagung dan tak seGah Basikal...tapi jamban menjadi tempat yang paling rapat dan penting pada manusia. Tak caye cuba kira, dalam sehari berapa kali kita pergi jamban? Anda semua musti nak tahu perkara menarik disebalik jamban kan kan kan? Cer baca cer baca... Hohoho..


#Menjadi tempat berkenalan secara normal, tak perlu mengenyit mata, membuat bunyi-bunyian atau membuat perkara yang tak masuk dek akal. Cuma perlu pandang sekeliling, pasti akan terlihat nombor- nombor yang berbagai jenis.. Nak sejenis? Nak lain jenis? Kol je...

#Apa lagi, tentulah tempat melempiaskan nafsu serakah yang menjadi raja dalam diri.. Masa ni nampak jamban tu dah macam hotel lima bintang dah.. Tak kira rupa bentuk atau bau menjelma.. Projek tetap jalan! Argh! Argh! Sedap bang! Huhh!

#Menjadi tempat pelengkap cinta, berkenalan melalui jamban, bermesra dalam jamban dan akhirnya jamban jugak jadi tempat pembuangan.. Buang apa?.. Buang bayi laaaaa...

#Satu-satunya tempat seseorang bersendirian dan sesuai untuk anda merenung diri sendiri sama ada yang dah berlalu atau yang akan datang. Iyelah... Masa tengah membuang tu, masa tulah macam-macam boleh diingat. Hutang kat member, kisah aweks lawa.. Pikir pasal kerja... Dan macam-macam lagi yang sewaktu dengannya...

#Pernah terfikir tak mana datangnya istilah karaoke jamban? Apa bezanya karaoke jamban dengan jamban? Setelah saya menyiasat dan menemubual Dejayy kesayangan kami.. Puan Fauziah Aris, beliau menerangkan bahawa bezanya cuma satu, dalam karaoke jamban kita hanya boleh berkaraoke aje, tapi dalam jamban kita boleh melalak sambil mandi dan juga buat benda-benda yang sesuai dibuat dalam jamban...

#Perkara untuk membezakan orang dengan kambing antaranya adalah jamban. Pernah tengok kambing bayar 20sen untuk masuk tandas awam? Atau pernah tak terjual baja dari 'hasil' manusia? Takde kan? Takde kan? Maka itulah bezanya...



PENAJA Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.